piatok, 18. júla 2014

O mne

Ahoj :) Práve si sa dostal na článok O mne! :) Predovšetkým sa ti poďakujem, že si aj sem zatúlal. Čo o mne, že? Tak takéto témy mi nikdy nešli. Som chlapec, volám sa Adrián, mám 14 rokov(10.11.2000)som z "Malého Rímu" a(ako ste si mohli všimnúť) milujem knihy. Medzi moje ďalšie záľuby patrí kreslenie a pozeranie seriálov. Strašne milujem Once Upon a Time(som tým priam závislí) a zo seriálov ešte aj Doctora Who. Milujem fantasy a dystopy knihy. Patrím do Potterheads, Tributes, milujem Nástroje smrteľníkov ale ešte väčšmi Pekelné stroje a Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej a Volání netvora, ktoré sú skvelé. A samozrejme, aj ja mám ďalších 33333 kníh, ktoré sú moje najobľúbenejšie.
Strašne by som chcel ísť do Krajiny Nekrajiny, kde je všetko možné a kde by som mohol byť stále bláznivím deckom,pretože si neviem predstaviť, že budem dospelý a nudný. :D  Ale ešte viacej by som chcel ísť do Krajiny zázrakov, tú absolútne milujem a prajem si, aby som doň raz spadol, pretože je to asi najkrajšie miesto aké kedy bolo vymyslené. 
Stále žijem vo svojom svete fantázie a strašne by som chcel stretnúť a naživo vidieť Lanu Parrillu, pretože je to moja najobľúbenejšia herečka ever a patrím do fandomu #EvilRegals. Proste Lana 
 Som strašne divný, stále sa smejem a neviem si predstaviť chvíle, keby som bol naštvaný(samozrejme, aj také občas mávam, no čo už)
Takže to je asi všetko, čo je o mne, naozaj, naozaj, takáto téma mi nikdy nešla. Dúfam, že sa ti môj blog bude páčiť :)


Do príspevkov sa budem podpisovať, klasicky, mojim menom, Adrián.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!