pondelok, 22. septembra 2014

Ahojte!!!!  A je to tu – Jesenná Knižná Giveaway. Organizujem ju hlavne preto, že blog má už jeden(a ešte pár dní :D) mesiac. Ja viem, je to pre niekoho čudné, že organizujem súťaž za prvý mesiac blogovania. Tento prvý mesiac blogovania je pre mňa veľmi dôležitý, chcem sa poďakovať  za 2000 zobrazení, 8 odberov tu na blogu, 17 odberateľov na YT kanáli(TU). Touto súťažou sa vám chcem poďakovať. A už dosť kecania! Ihneď ku Giveaway!
V tejto Giveaway súťažíme o Knihu, ktorá bola aj sfilmovaná(a možno ste ten film aj videli) – je to kniha Nádherné Tvory(podľa filmu-Nádherné Bytosti). Ja už jednu mám(ktorú som ešte nedočítal :D) a rozhodol som sa, že kúpim ďalšiu do Giveaway(to znamená, že kniha, ktorú dávam sem do giveaway je nová, nečítaná-a teraz sa podržte-ani raz NEOTVORENÁ! ) Na túto Giveaway budem robiť aj video, len že keď je táto súťaž kvôli blogu, takže pravdepodobne asi nie J

JSúťaž Trvá Do 10.10.2014 a výhercu oznámim 11.10.2014J

 Pravidlá Giveaway:
-Musíš dať odber na blog
Pokiaľ chceš zvýšiť šancu na výhru odoberaj ma na 
YouTube, daj like na FB stránku, prípadne sleduj na 
Instagrame /naozaj si tým zvýšiš šancu na výhru!/
(odkazy v článku O mne)

-Do komentára napíš svoje Meno(aby som mohol vylosovať)e-mail a odpovedz na súťažnú otázku – Otázka je – Aké hodnotenie dávam v mojej recenzií na Hunger Games 3?(recenzia tu)


-Keď chceš byť milí, tak mi môžeš do komentára  napísať, aká je tvoja najobľúbenejšia kniha J

Prajem Ti veľa štastia!!!
VÝHERCOVIA TU!!!

4 komentáre:

  1. Moje meno je Karolína,môj mail je soclaytastic123456789@gmail.com V tvojej recenzií som našla hviezdičkové hodnotenie a dal si 5 hviezdičiek z 5tich. Som týmto zapojená do súťaže?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno,týmto si okamžite zapojená do losovania:)

      Odstrániť
  2. Ahoj,moje meno je Aďa,môj mail je adusko1234@gmail.com. V recenzií som natrafila na hodnotenie 5 z 5tich. Moja naj kniha je Hostiteľ od Stephanie Meyer.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moje meno Je Nikola, môj mail:monsterhighandrewandjessica@gmail.com, hodnotenie bolo 5 z piatich, Moja najoblubenejsia kniha je HP 6

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!