streda, 24. septembra 2014

Šílenství Obálek #1
Vítam vás v prvej časti nových príspevkov - Šílenství Obálek

O čo sa jedná? Vyberiem si jednu knižnú sériu a obálky kníh z tej série zoradím od posledného miesta až po prvé - od najmenej peknej obálky po najkrajšiu - samozrejme podľa mňa!

Do prvej časti týchto príspevkov som si vybral sériu Padlí Anjeli....dosť kecania....poďme nato! 

                         
               
                            
 5. Na piate a posledné miesto som zaradil z tejto série(tuším) tretí diel s názvom Vášeň. Obálka je pekná(ako každá z tejto série), ale páči sa mi zo všetkých najmenej a priznám sa - táto obálka mi príde taká až moc počítačovo upravená.








4. Na štvrté miesto som umiestnil diel s názvom Zamilovaný Anjeli - no proste nemám čo k tomu dodať - tiež je pekná,ale proste sú aj krajšie :D :)


                       
3. Na tretie miesto z tejto série som zaradil obálku knihy s názvom Vykúpenie. Tiež je pekná, no príde mi taká obyčajná a nič moc výnimočné :-D, ale aj tak tie dve,ktoré uvidíte teraz sú moje naj a milujem ich :-)









2. Na druhé miesto som umiestnil obálku druhej časti tejto série - a to s názvom Súženie. Tá obálka je dokonalá, perfektná(aspoň podla mňa :-D) Je veľmi pekná,no tú čo uvidíte teraz je podľa mňa naj!





1. A je to tu - prvé miesto. Prvé miesto u mňa triumfovala prvá časť knihy s názvom Pád. Táto obálka je úplne dokonalá,perfektná, super giganticko krásna, úžasná, nádherná, prekrásna... a ešte neviem čo. Proste hneď ma zaujala a.....milujem ju! :-D





                     Tak... touto sériou knižných obálok sa končí       prvá časť tejto "príspevkovej série", dúfam že sa vám páči.                              Zatiaľ ahoj!
                            Adrián                              

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!