piatok, 31. októbra 2014

       Kúzelná  knihovnička #1

Ahoj! Vítam ťa v prvej časti projektu "Kúzelná Knihovnička", na YT som minule pridal video(ktoré je tu) no keďže niektorí nemáte čas na dlhšie videá, rozhodol som sa, že to nafotím a dám to konečne do tohto projektu. Poďme na to!

obrázok projektu
Už aj v samotnom "staršom" videu som spomínal, že mám málo kníh. Od vtedy mi b´pribudli nejaké tie knihy, no nečakajte odo mňa 500 políc a na každej 100 kníh .DDDD Po vianociach urobím ďalšie video,takže sa môžete tešiť :)))

 

Tu máme: Kniha o filme Eragon,5 prvých dielov zo série Ultimátní Marvel Komiksový Komplet, Hlbšie v podzemí, Nočný Tieň, Nádherné Tvory, Zber Kostí, Celá trilógia Hunger Games,Krídla, Banka Tiel: Darcovia, 

 Tu máme knihy: Pasca, Skrytá Tvár Serafína, Draki, Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej, kniha môjho brata, ktorú mal ako povinné čítanie, Mariotovy Dediči 2:Blúdenie, Grafický román: Súmrak,Monster High, Mayské Proroctvo 1:Zápas O Osud Ľudstva

 Tu sú: Harry Potter a Filozofie: Kdyby Aristoteles Byl Řiditelem školy v Bradavicích(dlhý názov čo? :DD), ako sa stať Zombiou, Famfrpál v Prúběhú Věkú, Mŕtvi do Súmraku, Axolotl Roadkill


 Tú mám nekompletnú sériu Harry Potter, mal som ju kompletnú,len keby nebolo mojich malých bratrančekov,ktorý radi kazia veci druhým :D :) Ale čo už :) Aj tak dostanem nové anglické vydanie :))




Tu mám Operácia Tajfúnové Pobrežie, Strieborná Stolička, Upírske Denníky 1:Prebudenie, V zajatí Snov 1: Precitnutie, Odviaž sa! Môj Bláznivý zápisník a.k.a Wreck This Journal a Mechanický Princ(ktorého mám len preto, že ma vyšiel 3€)








A tu už to mám len také "nijaké" :D
Je tu encyklopédia 1000 Faktov, Harry Potter: Pop Up Book, Harry Potter Filmové Čary, Kniha Kouzel, Kleopatra a Book Of Shadows


Tak a toto je záver :) Dúfam že sa vám príspevok páčil a všetko čo máte na srdci dajte do komentov.Uvidíme sa nabudúce! Zatiaľ Ahoj!
Adrián

2 komentáre:

  1. Ahoj. Nevieš kde by som ešte mohla zohnať knihu Harry Potter a Filmové čary? Všade je totiž vypredaná.
    ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj. Nevieš kde by som ešte mohla zohnať knihu Harry Potter a Filmové čary? Všade je totiž vypredaná.
    ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!