piatok, 31. októbra 2014

Knižné Kúzla Harryho Pottera TAG

Ahojte!!! Tento 
TAG som 
nevymyslel ja, 
ale 
preložil. Do tohto tagu ma nikto nenominoval, ale veľmi sa mi zapáčil keď som ho videl u anglických booktuberoch. Obrázok tagu som vymyslel ja :) Poďme na to!


1-Expecto Patronum – Knižka,ktorú si čítal v detstve a máš na ňu dobré spomienky
U mňa to je jednoduché-Klub Záhad a Harry Potter 3, keď sme ho spolu s bratrancom čítali každý po kapitole :3

2.Expeliarmus-Knižka,ktorú si si kúpil čírou náhodou
To bude Axolotl Roadkill-neviem o čom je, aký to je žáner, no stála ma 50 centíkov :)

3.Prior Incantato-Knižka, ktorú si čítal naposledy
Naposledy-práve dnes o 21:51 som dočítal konečne Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej, úplne úžasná knižka, odporúčam!!!

4.Alohomora-Knižka,ktorá ťa priviedla do žánru, ktorý by si predtým vôbec nečítal
Tak to bude dystópia.Prvou dystópiou, ktorú som čítal bola Hunger Games(ktorá je najlepšia) a tá ma priviedla do tohto žánru :)

5.Riddiculus-Vtipná knižka, ktorú si čítal
Ja vtipné knihy nemám a ani som ešte nečítal. Môžem opäť spomenúť Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinove,je to strašidelné no niekedy sa tam objavovaly slová z ktorých som niekedy pukal od smiechu :D 

6.Sonnorus-Knižka,o ktorej si myslíš,že by ju mal každý poznať
Harryho nebudem spomínať pretože to je proste klasika. Ale asi sem zaradím knihy Hunger Games a Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej(ja viem že ju neustále spomínam, no táto kniha bola úžasná) :)

7.Obliviate-Knižka, na ktorú by si najradšej zabudol, že si ju čítal
U mňa jednoznačne Upírske Denníky-hrozné, nudné, nezaujmavé, a ešte raz hrozné...

8.Imperio-Knižka,ktorú si čítal do školy
Keďže chodím na základku,tak ešte nemáme povinné čítanie...

9.Crucio- Knižka, ktorá keď si ju čítal,tak ťa strašne bolelo
Hneď čo ma napadne a je to tak- Zber Kostí.Táto kniha je veľmi dobrá a zaujímavá, no z toľkých názvov a mien ma už niekedy bolela hlava :D

10.Avada Kedavra-Knižka,ktorá svojim dejom zabíja
Ja hororové knihy nečítam, pre mňa je dosť náročné pozerať horor-pretože pre mňa horory sú filmy bez deja- a keď mám pozerať horor tak naozaj dobrý, ale knihu nikdy... Jediné čo sem môžem napísať, čo bolo občas strašidelné-opäť Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej- a teraz to posledný krát spomeniem-táto kniha je úžasná! :)

Do tohto TAGu nominujem:
Anet z blogu Reading Books With Love
Frankie s.r.o z blogu Epic Fantasy

Tak a to je koniec tagu. Dúfam že sa vám páčil. Ak máte nejaké dotazy k môjmu prekladu, alebo len tak si chcete popísať,pridať vetičku, tak  zverejnite svoj názor v komentároch. Zatiaľ ahoj! :)
Adrián

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!