pondelok, 20. októbra 2014

 

Knižný Advent #1


Ahoj! Vítam ťa v prvej časti príspevkov s názvom Knižný Advent!


Ako prvé, vám poviem, že tento projekt/meme som vytvoril sám(neviem či takí existuje, no vymyslel som si ho sám), taktiež názov a ikonku tohto projektu. Ja viem, že pre niektorých je dosť skoro, no uznajte aj vy - ako ten čas rýchlo letí a už tu budú vianoce
O čo ide? Už len z názvu vyplýva,  že ide o advent - knižný advent - tento advent začína 20.10.2014, no píšem ho už teraz 18.10.aby ste sa stihli zapojiť.každý druhý týždeň. Záverečná časť bude na Vianoce. Tento prípevok môžeš samozrejme urobiť aj ty! O čom sa tu bude hovoriť? No, bude sa tu hovoriť/písať o čakaní na Vianoce(s knižného pohľadu)o rôznych témach, ktoré majú niečo s Knihami, Vianocami a Zimou. Bude to takí kecací meme. Odporúčal by som vám(ak tento projekt budete robiť aj vy) si vybrať danú tému, ktorú si zvolíte. Ja som si pre dnes vybral tému "Darčeky" - a poďme na to!
Tak... neviem čím mám začať :DDD
10.11 mám 14 narodky a veľmi sa teším :3 Na narodky by som mal dostať celú sériu Pekelné Stroje od Cassandry Clare alebo novú knižnicu.Čo by ste mi doporučily?? Ja osobne sa priznám, že by som na narodky radšej privítal tie knihy :) A čo na Vianoce??? Na vianoce som chcel najprv Iphone 4s, no v Auguste som dostal nový HTC a povedal som si, že počkám do vysvedčka a radšej si zaželám tie knihy :3 Na vianoce dostanem veľa kníh a no
 -vú knižničku! :3 Ako to medzi mnou a mojimi rodičmi býva, na vianočné knihy mám určitý limit - knihy do 50€. Na Martinuse mám kompletný vianočný wishlist, je tam 9 kníh a spolu je to 27€. Takže mi ostáva nejakých 13€. Určite viete, že často nakupujem v Knihy Pre Každého, kde napr. Pasca-lauren de stefano - je za 2,99€(takže určite ste pochopily...)No a ten bookshelf dostanem nie priamo na Vianoce, keďže tam, kde by mala byť tá polička mávame vianočný stromček, tak asi po vianociach alebo ešte pred Vianocami. Týmto sa končí prvá časť knižného adventu. Uvidíme sa o 2 týždne :)

A toto je záver tohto prvého adventu! Majte sa krásne!!
Adrián

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!