štvrtok, 9. októbra 2014

Obálková Vojna #1
                                         

Vítam ťa v prvej časti knižného meme Obálková Vojna.

O čo vlastne ide? Vyberiem si knižku/sériu a jej obálky z rôznych krajín napr. anglické obálky,slovenské.... a určím,ktorá je najkrajšia a ktorá najmenej pekná(samozrejme podľa mňa)
Pre túto časť som si vybral dosť známu knihu - mesto kostí.




-anglická nová obálka

 Česká Nová Obálka -




 
-slovenská obálka





                  Česká Pôvodná Obálka -















anglická pôvodná obálka



Tak, poďme na vyhodnotenie :)Všetky sú pekné, no najmenej sa mi páči pôvodná česká obálka a najviac sa mi páči nová česká obálka - sú to veľmi pekné obálky a na živo ešte krajšie, ale určite sa mi páči slovenská obálka, potom anglická nová a anglická pôvodná. :)
                Dúfam, že sa vám tento meme páčil :) 
                            Tak Ahoj!
                                             Adrián

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!