utorok, 21. októbra 2014

                                                                                          On My Wishlist #1


Ahojteeeee! :) Dnes vám prinášam prvú časť do príspevkovej série "On my wishlist" Ikona/obrázok tohto projektu má byť iný, no rozhodol som sa, že si vytvorím vlastný. Tak poďme na to!!!








1.Prvou knihou je Hunger Games trilógia v jednej knihe. Túto skvelú dystopickú sériu mám celú prečítanú a mám na ne aj recenzie. Ja ju mám v 2. vydaní, čo sa mi tiež veľmi páči, no uznajte, že toto vydanie je úžasné. Bude u nás už čoskoro a budem prvý :D kto si ju kúpi! :)






2. Druhou knihou je Once Upon a Time Tale:Reawakened, táto kniha je v angličtine, no dokým sa dočkáme slovenského prekladu budeme mať všetci po 60-tke :D Once Upon a Time ako seriál mám veľmi rád, patrí medzi moje najobľúbenejšie seriáli(čo kecám, to je môj naj seriál!) a plánujem si túto knižku kúpiť o mesiac, na moje narodky :)

3.Treťou knihou je Draki od Sophie Jordan.Je to prvý diel do série,ktorá obsahuje 3 diely+1 novelu.Táto kniha má byť aj sfilmovaná, na čo sa veľmi teším(aj keď som to nečítal) pretože sú tam draci.Táto kniha má úžasnú obálku!:D Na túto knihu som videl len samé pozitívne "ódy"a veľmi ma láka.Je to Fantasy,sú tam draci,je to séria-to je presne pre mňa! 




4. Štvrtá kniha sú Papierové Mestá od Johna Greena. Túto knihu si musím kúpiť čo najskôr! :) Táto kniha vyšla v dvoch vydaní. Mne sa osobne páči toto druhé(to modré, hardbackové).Hardback vydal Ikar a paperback vydal tiež Ikar pod značkou YOLi.

A toto je koniec prvej časti :) Dúfam že sa vám príspevok páčil. Vlastníte nejakú knihu z tohto zoznamu? Máte niektorú z týchto kníh tiež vo wishliste? Zverejnite sa v komentárikoch.
Adrián

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!