sobota, 11. októbra 2014

RECENZIA~Krídla
Autor: Aprillyne Pike
Počet Strán: 304
Hmotnosť:450g
Vydavateľstvo: Fortuna Teen
Séria: Krídla
Diel: #1
Anotácia:Tento výnimočný príbeh plný kúziel a intríg, lásky a nebezpečenstva navždy zmení všetko, čo ste si doteraz mysleli o vílach.Otočila sa tvárou k zrkadlu a ako zhypnotizovaná upierala zrak na čudesné útvary, ktoré sa jej vznášali vedľa hlavy. Vyzerali skoro ako krídla.
Chvíľu stála v nemom úžase a s vyvalenými očami civela na svoj odraz v zrkadle. Nech už to bolo čokoľvek, ohromilo ju to svojou krásou.


        Obyčajné dievča Laurel je vegánka a doteraz mala domácu školu. Teraz, keď sa prisťahovali do nového mesta, jej život sa úplne zmení. Začne chodiť do normálnej školy. Nájde si tam nového najlepšieho kamaráta - Davida. Je celkom obyčajná až dokiaľ sa jej na chrbte neobjavia veľké, krásne, očarujúce ale neprirodzené lupene kvetov. Je víla. Jesenná víla. Jej nový nie až veľmi kamarát Tamani je taký podobný a spolu s ním, Davidom sa Laurel pokúša zisťiť, čo to má znamenať. Ako to bude ďalej? 

 ***********************

Táto kniha ma veľmi milo prekvapila, ako svojim dejom, štýlom písania autorky, postavami - proste všetkým. Očakával som od nej omnoho menej no nestalo sa - pre mňa táto kniha bola úplne skvelá
         Ako som už spomínal - Aprillyne odviedla dobrú a zároveň peknú prácu s výnimočným štýlom a písaním. V tejto knihe sú väčšie písmenká a preto sa veľmi rýchlo číta. Naozaj - za nejakých 10 minút máte prečítaných 8-10 strán - to vážne! :) Tejto knihe nemám čo dodať. Ak váhate, pretože neviete či práve stvorenia podobné vílam vás zaujmú, chodte do toho! U mňa bolo to isté :) Moje názory na túto knihu: Ak nemáte radi víli, prečítajte si túto knihu. Ak víli zbožňujete, prečítajte si túto knihu.Naozaj - stojí to zato. Krídla je prvý diel do série Krídla. Druhým je kniha Kúzla, treťou je kniha Ilúzie a štvrtou je Osud. A pripravuje sa aj novela k tejto série. (No dokým sa dočkáme sk prekladu, budem mať sto rokov :D)
                     
  Knihu Krídla si môžete najlacnejšie zakúpiť tu!

Moje jednoznačné hodnotenie:

/5

1 komentár:

  1. "Ak nemáte radi víli, prečítajte si túto knihu. Ak víli zbožňujete, prečítajte si túto knihu.Naozaj - stojí to zato." Pobavilo. :D Celú sériu mám doma a celú som ju už prelúskala. Neradí sa síce k mojim naj-knihám, ale stojí za prečítanie. Najmä posledný diel je najbombastickejší. :D Ináč o tej novele nič neviem. Nevieš niečo viac?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!