pondelok, 27. októbra 2014

TAG: Sedem Smrteľných Hriechov Knihomoľa



Po dlhšej dobe vám prinášam nový Tag! :) Tento Tag sa mi veľmi zapáčil a rozhodol som sa, že sa zapojím :)
Obrázok tohto tagu som si vytvoril sám :) Dúfam že sa vám bude páčiť a že si ho užijete :) Poďme na to!!!


Chamtivosť

1. Akú najdrahšiu a najlacnejšiu knihu doma máš?
         Tak u mňa je najdrahšia Harry Potter Pop Up Book(34,95€) a najlacnejšia kniha... tích mám viac, no asi to budú Upírske denníky 1:Prebudenie(1,99€), V zajatí snov: Precitnutie(1,99€), Axolotl Roadkill(0,50€)

Hnev

2. Aký autor u teba vyvoláva zlosť?
        U mňa to je jednoznačne J.K Rowling. Mám ju veľmi rád, pretože vytvorila niečo dokonalé, najlepšie na svete, perfektné.. ako Harry Potter, no neznášam ju, pretože skončila Harryho Pottera... Prečo také už nudné upírske denníky musia mať 14 kníh? Prečo nemá Harry 14 kníh? Prečo??? :D

Pažravosť

3. Akú knihu si bez milosti hltal zas a znovu???
        Keď som bol menší, tak som stále dookola čítal Klub Záhad :) :D

Lenivosť

4. Akú knihu si kvôli lenivosti zanedbával?
       U mňa to je Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej, čo vôbec nechápem, keďže patrí medzi moje najobľúbenejšie knihy

Pýcha

5. O akej knihe hovoríš aby si vypadal ako inteligentní čtenár?
   O všetkých dobrých! Jednoznačne tam patrí HP, Hunger Games atď atď...

Žiadostivosť

6. Aké vlastnosti si najviac ceníš na mužských a ženských postavách?
     Tak ja neviem :D ... Veľmi si to dajako nevšímam a väčšinou majú hlavné postavy tie dobré vlastnosti a nejaké drobnučké zlé :)

Závisť

7. Aké knihy by si si najviac prial ako darček na Vianoce?
    Tak zase neviem(zabite ma!) Každá knižka poteší :3 Ale určite by tam patril Harry Potter v anglickom novom vydaní a tiež by ma potešil boxset  Wreck This Box


Do tohto Tagu nominujem:
Anet z blogu Reading Books With Love
Michie z blogu The Last Wyrdkey

Ďakujem za pozornosť a komentujte :) :3
Adrián

4 komentáre:

  1. Skvělé odpovědi! HP je prostě best ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zabijem! :DD ale nie, ďakujem za zatagovanie O:) už na blogu.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No C :DDDDDDDDDDDDDDD No konečne si ho zavesila na svoj blog! :D :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!