nedeľa, 26. októbra 2014

Vianočná Knižná GIVEAWAY!!!

Áno je to tu!:) Ja viem že je skoro, no táto giveaway bude trvať dlllllho :) Ako som spomínal už v prvej giveaway(tu) bude sa súťažiť o 5 kníh!!!. Pravidlá som trošilinku zmenil a budú dvaja výhercovia a jeden môže vyhrať 2 knihy, a druhý 3 knihy(alebo naopak)!......a poďme na to!
Tak, ako som spomínal budú dvaja výhercovia,prvý môže vyhrať knihy: Mesto kostí, Bohovia Olympu: Proroctvo, Zber Kostí


Druhý výherca vyhrá knihy: Výnimočná a Nádherná Temnota







 Pravidlá Giveaway

1. Daj odber na tento blog(pripojiť sa k tejto lokalite)
2. Napíš mi do komentu pod akým menom sleduješ blog
3. Môžeš sa zapojiť ak si Slovák, ale aj Čech 
4. Napíš do komentu
a)prečo si sa zapojil do súťaže
b)ktoré knihy by ťa viac potešili
c)či máš aj ty blog
d)aká je tvoja naj kniha
SÚŤAŽ TRVÁ OD 27.10.2014 DO 12.12.2014
Výhercu oznámim 13.12.2014
Prajem ti veľa šťastia!
Adrián

9 komentárov:

  1. Čooo *-*
    GFC: Michie
    a) no kvôli tým knihám, nie :3 hlavne ma presvedčil ten Zber Kostí :D
    b) Bohovia Olympu, Mesto Kostí, Zber Kostí :33
    c) bookotania.blogspot.sk :)
    d) hmmm, to je až moc ťažká otázka... ale asi Crown of Midnight (2. kniha v Throne of Glass sérii od Sarah J. Maas, určite ju čekni!!)
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj :D Som veľmi rád že si sa zapojila(takže si zapojená do losovania)! :) Btw, ja viem že otázka d) je veľmi náročná, no chcem sa dozvedieť o knihách ktoré som ešte nečítal :)

      Odstrániť
  2. 1. Frankkie s.r.o.
    a) Lebo mám rada Giveway, hlavne tie skvelé, keď sa súťaží o neskutočne kvalitné knihy :3 :D
    b) Ja by som rada iba 2 knihy, a to Zber Kostí a Výnimočnú, lebo ostatné už mám a Nádherná Temnota mi bude tak na dve veci, keď som ešte nečítala jednotku :D
    c) molovna.blogspot.sk
    d) Naj? Tak... Najobľúbenejšia je Fablehaven, Najkvalitnejšie je Meno vetra a Najlepší sú Mariotovi dediči :D :D A je to naozaj tak, lebo Fablehaven z ďaleka nie je najlepší, ale mám ho strašne rada a Meno vetra zas nie je najobľúbenejšie a ani najlepšie.... Jednoducho kvalitné :D :D Mariotovi dediči... tí sú najlepší. Ale zas nie najobľúbenejší a najkvalitnejší :D
    Inak... Fakt veľmi kvalitný Tag (7 hriechov). Myslím, že tam hore v rohu bol odkaz na teba, tak tak :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1.Kristína Dudziaková
    a) Pretože milujem knihy a tieto,čo si tu dal sú skvelé :3
    b) Všetky knihy sú skvelé,ale viac sa mi páči 1.varianta :).
    c) http://booksmakesenseofmylife.blogspot.sk
    d) Momentálne asi Zlodejka kníh,je super :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1. Andrea Miškocová
    a) Tak v prvom rade je to giveaway a do tej sa chce zapojiť hádam každý :D a k tomu sa súťaží o pekné výhry :)
    b) No obe varianty sú super, ale som pre 2. :)
    c) www.foreveradreamer44.blogspot.sk ( aj u mňa práve prebieha giveaway, tak budem veľmi rada, ak sa zapojíš :) )
    d) Tých je veeeľa...ale momentálne asi Fangirl a A hory odpovedali ozvenou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1. Catty
    2. kttorý milovník kníh by sa nezapojil do Giveaway, kde sa dajú vyhrať knihy? :)
    3. asi radšej výhru číslo jedna, ale najviac ma oslovilo Zber kostí a Výnimočná
    4. http://books-parts-of-my-life.blogspot.com
    5. Zlodejka kníh (Markus Zusak)

    Ďakujem za súťaž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 1.Karolinkuš
    2.Dôvodom sú krásne knihy :)
    3.Varianta č 1
    4.Nemám blog :(
    5.Moja najobľúbenejšia kniha je Eragon od Christophera Paoliniho

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ti premýšľam, že sa tiež zapojím,
    1) ani jednu knihu som nečítala, takže je to lákavá ponuka a v poslednej dobe celkom rada siahnem po Fantasy ako oddych medzi ťažšou beletriou
    2) Asi tá Výmimočná, počula som na ňu skvelé ohlasy a v knižnici je stále vypožičaná :)
    3) mááááááááám :D
    4) joj, zlato moje, to je ako pýtať sa matky, ktoré je jej najobľúbenejšie dieťa :) Je ich veľa, ale jedna z tých, čo by som rada vidieť na tvojom blogu je Dievča, ktoré oboplávalo Čarokraj, alebo hocijaké iné rozprávky. Celkovo si myslím, že ľudia by mali čítať viac rozprávok. Tie, čo vychádzajú dnes, sú úplne úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 1.Books music and fandoms
    a)krásne knihy
    b)možnosť 1
    c)nie, nemám
    d)Eleanor a Park <3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!