sobota, 11. októbra 2014

VÝHERCA Jesennej Knižnej GIVEAWAY!!!

....A máme to tu! Už práve teraz sa dozvieš či práve ty si vyhral túto súťaž. V tejto giveaway sme si zasúťažili o knihu Nádherné Bytosti. Pre viac info o tejto giveaway je TU! (klik sem) . Súťaž trvala od 22. septembra do 10. októbra a výhercu oznámim dnes 11. októbra.  Do tejto súťaže sa prihlásili traja knihomoli, no priznám sa - dúfal som, že ich bude viac, no nevadí. Výhercu som vylosoval spravodlivo a následovne: Napísal som si na papieriky mená, dal som ich do nádoby, zamiešal som to, a moja mama si vytiahla jeden zložený papierik. A už dosť kecania! Výhercom o knihu Nádherné Bytosti sa stáva....




 sa      stáva........................................................................
......................................................................NIKOL!
           Srdečne Gratulujem Nikol :) Práve si vyhrala knihu Nádherné Tvory! :) Budem ťa kontaktovať e-mailom a tam si všetko vybavíme, a knihu ti pošlem poštou :)
Nikolin Komentár, ktorý bol zapojený do losovania
 A vy, čo ste nevyhrali? Neváhajte, nesmúťte, bude ďalšia Giveaway - áno, takže nemusíte smútiť. Do druhej Giveaway budú na výhru až dve knihy - áno - druhá giveaway, dve knihy :)Ďalej sa už nebudem rozkecávať, takže ahojte!
                                             
                                 Majte sa krásne a ešte raz Gratulujem výhercovy!
                                                                   Adrián

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!