utorok, 11. novembra 2014

Book Creatures Of The Night TAG

   Ahojte!! Dnes vás vítam pri tagu, ktorý sa mi veľmi páči. Avšak nechce sa mi to tu veľmi okecávať pretože už na mňa čaká nová epizóda Once Upon a Time,takže to musím nejako rýchlo urobiť... :) Poďme na to! 


Upíry

O upíroch som čítal jednu jedinú knihu....Súmrak :grafický román(a musím povedať, že je to lepšie ako film..)V tom filme je to také.....až moc presladené na to,že to je o upíroch...

Vlkolaci

O vlkolakoch som čítal len v knihe(opäť)Súmrak :grafický román.

Zombie
O zombíkoch mám len jednu knihu-Ako sa stať zombiou. No táto kniha nie je docela "kniha",je to skôr sprievodca, ktorý obsahuje pekné obrázky...a stála 2,99€, tak prečo nie?




Duchovia

Duchovia sa vyskytujú aj v knihe Asylum:Ústav Pro Duševne Choré, ktorú práve čítam a veľmi sa mi páči.. . Je to také podobné mojej z jedných najobľúbenejších kníh a to Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej. Sú tam strašidelné fotky, je to taký "fantasy horror", je to o chlapcovy...presne pre mňa. 
Čarodejníci

O čarodejníkoch som čítal viacero kníh, keď že to je pravá téma pre mňa!!! :D Avšak nechem opäť ukazovať klasiky ako sú Harry Potter atď... Takže som si vybral  knihu Nádherné Tvory. Mne sa osobne páčil trooošilinku viac film.... možno len pre to, že tam boli efekty :D



Víly
O vílach som prečítal len jednu knihu a to Krídla,ktorá sa mi veľmi páčila. Recenziu na ňu nájdete  TU . Táto kniha sa mi veľmi páčila, taká jednoduchá, pravá fantasy, rýchlo sa číta a je proste dokonalá....nemôžem sa dočkať druhého a ostatných dielov z tejto série.Ani som si nepomyslel, že práve takýto typ fantasy sa mi bude páčiť...



Démoni
Démoni sa vyskytujú v jednej z mojich najobľúbenejších kníh a to Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej(určite nemusím hovoriť, že tá kniha je pecková), kde sú démoni, len sa im inak hovorí......že bezduchí :)Túto knihu jednoznačne doporučujem všetkým!!!!!!Je úžasná!!!




Anjeli 

O anjeloch som ešte nečítal, no doma ma čaká kniha Pád(ktorý je o anjeloch) ale neviem kedy sa k nej dostanem......keďže mám ďalších 17 kníh, ktoré čakajú na prečítanie...


Mimozemšťania
Taktiež o mimozemšťanoch som ešte nečítal ale strašne by som si chcel prečítať Hostiteľa od Stephanie Meyerovej,ktorá napísala Twilight. Táto kniha je že vraj "lepia ako Twilight",v anglickom jazyku vyjde čoskoro druhý diel a už  je chystaný aj tretí. Keďže jedna blogerka prečítala túto knihu za jeden deň(áno,správne čítaš) a za rok ju prečítala 6-krát, tak si hovorím, že je to znak, že táto kniha musí byť viac než "priemerná"...



Ľudia s nadprirodzenými schopnosťami

O tíchto ľuďoch som čítal jednu knihu-Zber Kostí. Recenzia na ňu je TU! Je to veľmi prepracovaný príbeh, vo veľmi prepracovanom prostredí s originálnymi postavami a námetom. Taktiež je to prvý diel do série "The Bone Season" ktorý bude mať 7 dielov. A taktiež budúci rok sa dočkáme aj filmu...



Tak a toto je celý tento tag. Dúfam že sa vám páčil. A ako to už býva tag sa rozšíruje tagovaním.A ja tagujem práve teba, ty, čo čítaš práve túto vetu.A taktiež chcem výnimočne nominovať Petru z Knižného Typu.(máš na to jeden,pri najhoršom dva dni!!! :D)
Ak máte nejaký dotaz k Tagu alebo chcete zanechať len tak vetičku k príspevku,zverejnite svoj názor v komentároch.

Adrián

6 komentárov:

  1. :))) No ty si mi zavaril :)) Nemám toľko načítanej fantasy, aby som dala na každú skupinu niečo, ale pokúsim sa zaloviť v mojej starnúcej pamati a nejak to dám dohromady. Samozrejme, výnimočnou nomináciou sa cítim poctená :))
    Inak, máš niekde zoznam tých 17tich kníh? Koľko si myslíš, že prečítaš do konca roku 2014?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rád,že sa cítiš poctená. Ja som tam ťa musel napísať,pretože tagy v tvojom podaní sú super :) Zoznam tích kníh ako na blogu nemám. Koľko prečítam z tích "neprečítaných kníh" ani neviem,keďže mám recenzné a vždy keď sa rozhodnem pre nejakú knihu,tak vždy príde nová a tá je vždy(no keď je nová :D) lepšia. Ale cez vianočné prázdniny chcem všetko dohnať :) Ďakujem za komentár :)))

      Odstrániť
    2. Jaj vianočné prázdniny, aj ja chceeem :)) Už musím popracovať na tom Tagu, snáď tento predĺžený víkend dá dostatok času a vrhnem sa na to. A ty by si sa mohol vrhnúť na nejaké video, už dávno som od teba nič nevidela! Užívaj víkend :)

      Odstrániť
    3. No, dúfam že tag sa objavý už na tvojom blogu čoskoro :)) Práve teraz idem nahrať video na YT, tak snáď sa bude páčiť :))))) Prajem pekný víkend! :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!