nedeľa, 23. novembra 2014

Drozdajka aneb Moja Eufória z toho ako to bolo dokonalé :D

Určite poznáte Hry o Život. A určite viete(ak nie, tak už vieš) že Hunger Games absolútne milujem a keď niekto povie,že je to blbosť automaticky môže vedieť, že o sekundu príde o hlavu :D 

Predovšetkým vám chcem len pripomenúť,aby ste sa nebáli, že toto bude "nudná recenzia filmu" ale skôr môj názor a moja veľká eufória,ktorú sem musím napísať, inak ma porazí :D
Na Drozdajku a.k.a Mockingjay Part 1 som bol v kine 21.11.2014 a tento deň nikdy nezabudnem. Troška ma vytočilo, že to nebolo v 3d ale 2d - no čo už, aj tak to bolo dokonalé. Drozdajka sa mi hneď zapáčila už pri samotnom kratučkom začiatku a po asi desiatich minútach som si uvedomil, že toto je tá najlepšia časť z celej trilógie. Hneď som si ju zamiloval. Celý ten dej, proste všetko bolo....dokonalé,dokonalé, dokonalé a ešte jeden raz dokonalé! Tento film by som ohodnotil 300 hviezdičkami  z 5-tich :D Ale keďže toto nie je recenzia, nebudem sem ťahať takéto veci...







A tu je "Extended" Trailer na Mockingjay Part 1







Keď som videl úúúplne prvý trailer,tak som nemohol dýchať. Keď som videl tie ďalšie trailery, tak som dostával srdcový infarkt a keď som bol v kine a videl to- odpadol som :D 
(samozrejme nie doslovne)


Absolútne nechápem, prečo mi toto robia  :D  Prečo musím čakať na ďalšiu časť až rok?!? Chápete to?!? Ja teda nie... Ja viem, že Drozdajka 2 bude skvelá a ešte viacej akčná,no teším sa na ňu(pochopiteľne) ale aj sa naň neteším. Neznášam posledné časti filmových a knižných sérií. To ako Harry Potter Dary Smrti 2(posledná časť)- je úplne skvelá, lenže si už uvedomujeme, že je to posledná časť a už končí. áááááách.......... :D




Ja viem, že tento typ príspevku je skôr taký "kecací" a že vás možno vôbec nebavil, ale to ma práve pri tomto príspevku najmenej zaujíma. Proste ja som to sem musel pridať, bez ohľadu na to, či tu budú hejty, disliky alebo ja neviem ešte čo. Hunger Games proste milujem a budem o nich hovoriť až do smrti. Háááá :D 

Keď si práve ty(práve ty!) dočítal tento príspevok až sem dokonca, tak ti veľmi, ale veľmi ďakujem.
                                             ***
Ak cheš vyjadriť pocity k príspevku, len tak hodiť vetičku, zverejni svoj názor v komentárikoch. Za každý koment pekne ďakujem :)
Adrián, Universe Of Wonderful Books

Kam ďalej?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!