pondelok, 17. novembra 2014

Knižný Advent #2+#3

Ahojte!!! Vítam vás v druhej časti "knižný advent"(nejaká informačka TU). Chcem sa ospravedlniť, že knižný advent #2 už mal byť pred dvoma týždňami, ale nebola ,tak táto druhá časť je za minulú(čo mala byť) a za dnešnú-čiže si tu rozoberieme dve témy. 
Poďme na to!

Ako prvú časť si rozoberieme vianočný stromček a vianočné výzdoby.
Určite každý z nás má na vianoce doma stromček a nejaké tie ozdoby. Ja sa priamo vyžívam keď ozdobujem a robím si aj vlastné ozdoby. Každý rok na vianoce si urobím vlastné ozdoby, každý rok si urobím Harry Potter girlandu(dúfam, že viete čo to je) a vyzerá to veľmi pekne. Urobím si nejaké HP ozdoby, dám tam pár malých vianočných gúľ a girlanda je hotová. Tento rok si plánujem urobiť takú "fandom" girlandu,kde budú ozdoby na Hunger Games, Harry Potter, Once Upon a Time, Percy Jackson a tak... Veľmi sa mi to páči a určite vám potom(keď ju budem mať)prinesiem aj nejaké tie fotečky. Čo sa týka vianočného stromčeka, ten veľmi milujem. Ozdobujeme ho až deň pred štedrým dňom a musím vám povedať, že si tak viac užijem. :) Vždy mama pečie perníčky a vianočný stromček je o to krajší. A ta vôňa.....milujem vôňu Vianoc. Škorica, perníčky,proste..pohoda! 



 kjhgfdcvbnjiuzr 



A teraz k druhej téme-ak sa to dá vôbec nazvať. Rozhodol som sa, že urobím "Nejvíce zimní knižní TAG" - týka sa zimy, vianoc, kníh, takže si myslím,že to sem pasuje. TAG vytvorila "Mona Krejčí" z blogu Život s knihami a práve ja ho preložím do slovenčiny. Takže vrhneme sa na to! :)

1.Akú knihu by si si nemohol predstaviť v zime?
      Pre mňa určite Draki od Sophie Jordanovej, je to kniha o drakoch, odohráva sa na púšti, takže...určite neviem si ju predstaviť v zime...

2.Kniha,ktorá sa odohráva v zime
     Určite jedna z mojich najobľúbenejších kníh, najobľúbenejšia dystópia Hunger Games, konkrétne druhý diel Skúška Ohňom- ktorý sa(niečo ako polovica knihy)odohráva v zime.

3.Najviac zimná obálka knihy
    Pre mňa určite druhý diel Kroník Narnie a to Lev, Šatník a Čarodejnica. Celá tá obálka je zimná....a ľadová

4.Aká  je tvoja najobľôbenejšia vianočná rozprávka-film?
     Sám doma!!!! A tiež Shrekove vianoce...crazy :D

5.Akú knihu na v zime by si najradšej čítal vedľa krbu v teple?
     Nejakú fajn peknú oddychovku.....

6.Knihu,ktorú si niekedy dostal na vianoce
    Tích je viac, keďže každý rok som dostal nejaké tie knihy... ale pre mňa určite HP 3, keď som mal asi osem...

7. Akú knihu si praješ na vianoce?
    Jáááá neviem.....tieto vianoce dostanem nový mobil a len pár kníh... Ale neviem konkrétne,ktorú by som chcel... Asi Podivné mesto



8.V akom knižnom svete by si chcel prežiť vianoce/vianočné sviatky?
    Určite Rokfort!!!!!!! Vianoce v Rokforte...čo už iné si môže Potterhead priať...






Tak dúfam, že sa vám "dvojitý" príspevok "knižný advent" páčil.Bol by som veľmi rád, keby ste sa doň zapojili aj vy. Veľmi by ste ma potešili. Pokiaľ chceš niečo vyjadriť k príspevku, len tak pridať vetičku, zverejni svoj názor v komentároch.
Dúfam, že sa vám príspevok páčil a uvidíme sa nabudúce! 
Adrián

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!