štvrtok, 27. novembra 2014

Liebster Award TAG


                                                                                                                                                                                                                                   Do tohto TAGu ma zatagovala Anet, za čo jej veľmi ďakujem. Tento TAG je veľmi výnimočný a originálny. A keďže tento tag je príliš zdĺhavý, nebudem to tu okecávať:)) Takže sa vrhneme do toho!





Viete prečo je taký strašne dlhý? V tagu budete odpovedať na 11 otázok, poviete o sebe 11 faktov, určíte 11 blogerov pod 200followerow, vytvoríte im 11 otázok a praskne vám z toho hlava :D
  
Takže 11 faktov o mne:
1.Volám sa Adrián
2.Mám 14 rokov
3.Bývam v Trnave
4.Neviem spievať,aj keď to dosť často robím
5.Mám HP 6(knihu)ktorá je strašne poškodená, ale za nič ju nedám, pretože je podpísaná J.K.Rowlingovou(mám proste dobrého uja)
6.Milujem rappovú muziku, avšak neznášam slovenských rapperov 
7.Môj jazyk sa nevie udržať za zubami
8.Neviem už čo mám sem napísať...
9.Milujem čipsy, modrú a čiernu farbu
10.Neznášam reklamy
11.Neznášam učiteľa na matike(proste..veľký hate naňho,sorry bro:D)

11 Otázok, na ktoré musím odpovedať:

1. Ako si sa dostal k blogovaniu a čo ťa na tom najviac baví?
Jááá ani sám nefiem.....proste jedného dňa som si založil blog....a najviac ma a tom báví komentovanie a písanie príspevkov :)

2.Zamýšľal si sa nad tým, kam by si to chcel dotiahnuť?
Keďže môj múdry rozum si myslí, že tou otázkou sa myslí s blogom...tak 100 odberov, potom 200

3.Vymenuj 3 obľúbené jedlá, filmy, knihy, pesničky
3 jedlá: Halušky, pizza a hranolky 
3 filmy: Hunger Games, Harry Potter a Maleficent
3 knihy: Asylum, Hunger Games, Harry Potter
3 pesničky: Hard, Boss Ass Bitch a Partition

4. Keď sa zmieni "modrá farba" tak čo sa ti pri tom vybaví?
Úplne pekná modrá farba 

5.Čo máš najradšej na blogovej sfére?
Komentovanie a blogerov :)

6.Ktorú knihu máš najradšej?
Tak to je ťažko povedať? Asylum, HP, Hunger Games, Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej a začína sa mi veľmi páčiť Selekcia...

7.Sleduješ radšej TV alebo niečo na NTB?
Jednoznačne NTB, telku pozerávam len večer a aj tak to vypnem pretože " s prepáčením" ma naserú tie reklamy...

8.Vymenuj 3 svojich vzorov:1 blogera, 1speváka/skupinu, 1 spisovateľku
1 bloger: Ľahké. Maťa z blogu Books My life-pri ostatných blogoch viem vydržať max. 20 minút, no pri tomto som vždy 2 hodiny-je úžasný :))
1.spevák: milujem Nicki Minaj :3 
1.spisovateľ: Suzanne Collins, na jej Hunger Games nemám slov...

9.Čaj alebo káva?
Čajíček :)) Milujem čaj a kávu neznášam.. Skúšal som ju jeden krát a už viacej nie!

10.Kniha alebo e-kniha?
Jednoznačne "normálna" kniha. Čítal som len jedinú e-knihu Cinder a nejako keď čítam e-knihu tak proste.....já neviem, je to nepríjemné, mám radšej normálne reálne knihy :))

11.Na čom ti najviac záleží v živote okrem rodiny a priateľov?
Jáá ešte takéto veci neriešim :D Proste neviem...Who cares?


Posledná úloha-uviesť 11 blogov pod 200f a vymyslieť im 11 otázok:


11 Otázok pre otagovaných(vyššie):

1. S akou knižnou postavou by si sa chcel stretnúť?
2. Čo by si viacej bral - 100 eur na nákup kníh alebo 100 kníh z tvojho wishlistu?
3. Uveď 2 prvé knihy z tvojho wishlistu
4. Uveď jednu knižnú postavu, ktorú by si najradšej zabil 
5. Aká je tvoja naj pesnička?
6. Aký je tvoj naj seriál?
7. Sleduješ Once Upon A Time?
8. Máš rád Hunger Games? Ak áno, uveď prečo
9. Do akých "fandomov" patríš ty?
10.Tvoja naj knižná postava
11. Tvoja naj kniha



Tak....dúfam, že hodina písania sa vyplatí a že článok sa bude páčiť. Dúfam, že všetko čo má byť v tomto tag, tak aj je, inak ma porazí....
 Ak chcete vyjadriť pocity k článku, len tak hodiť vetičku,zverejni svoj názor v komentárikoch. Za každý koment či odber som vďačný :))
Dúfam, že sa uvidíme čoskoro! Zatiaľ ahoj! :))
Adrián, Universe of Wonderful Books

4 komentáre:

  1. Ale néé, to je už druhé kolo toho, kdy mě do toho někdo nominuje! :D Ale za nominaci děkuji, máš originální otázky ze všech směrů :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš, všetci ťa majú radi :)) Ďakujem, otázky som sa snažil vybrať z každého rožku:)) Tak som rád, že sa páčia :)))

      Odstrániť
  2. Som tak rada, že si ten tag spravil.. ale ja som ho písala dlhšie.. takže nehovor "strávil som pri ňom hodinu"... ja až dve a pol sakra ! :DDD

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uppsss...niekto tu pomaly píše príspevky... :DDDD Inak díky za koment :)))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!