pondelok, 3. novembra 2014



                                                           

On My Wishlist #2

Ahojte! Vítam vás v druhej časti meme(alebo projektu?) On my Wishlist, kde vám ukážem pár kníh, ktoré sa nachádzajú na mojom wishliste, ktorý mimochodom obsahuje 167 kníh a kompletná cena je 1589€. Môžem snívať.... :DDTak poďme už na to!






Prvou knihou je Once upon a Time: Bylo Nebylo. Túto knižku som mal už v prvej časti OmW, len tam som ju mal ešte v anglickom jazyku. No keď som išiel na Martinus.sk a dozvedel som sa, že 19.novembra vychádza v českom jazyku vypadal som asi takto.



Druhou knihou v tomto príspevku je Sirotčinec Slečny Peregrinové pro podivné děti: Podivné město od autora Ransom Riggs. Pred nedávnom som prvý diel dočítal a bol úplne úžasný, nemám čo k tomu dodať, odporúčam každému!!! A keď som dočítal prvý diel vypadal som asi ako keď Frodo odpadáva :D a do rána som o tom premýšľal. Úžasná kniha proste. :)



Treťou knihou je Asylum od Madelaine Rouxovej. Na túto knihu ma strašne nalákala Rodaw. Je to podobný žáner knihy Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej, ktorú by som hodnotil 100 hviezdičkami :))) Na tejto knihe ma zaujal námet, anotácia, fotografie, žáner a obálka :))





A posledná kniha je Vládca Vlkov od autora Juraja Červenáka. Je to slovenský autor a už podľa obálky názvu a anotácie je vidieť že je to slovenská fantasy. Táto kniha je zo slovenskej fantasy série Černokňažník, ktorá mala dosť veľký úspech a ako som sa dozvedel - bola preložená aj do viacerých jazykov, takže to je určite nejaký ten náznak úspešnosti :)




A sme už na konci druhej časti On my Wishlist. Dúfam že sa vám príspevok páčil. Vlastníte nejakú knihu z týchto? Čo na ne hovoríte? Ak sa chcete zveriť, pochvastať sa alebo len tak pridať vetičku, zverejnite svoj názor v komentárikoch! :)
Adrián

3 komentáre:

  1. Zaujímavé knihy! :) A tých kníh máš vo Wishliste riadne veľa! :D Ja mám asi okolo 40 :)
    Na mojom blogu je súťaž,pokiaľ chceš zapoj sa :)) http://booksmakesenseofmylife.blogspot.sk/2014/11/giveaway-1.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkně, pěkně! Taková suma. :D Díky všem za knihovny.
    Podivné město bych chtěla taky, moc a moc. Safra, doufám, že ho časem seženu za lepší penízky. -_-

    btw .. docela zajímavý blog máš, určitě se sem vrátím. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!