piatok, 14. novembra 2014

Šílenství Obálek #2

Ahojte! Hlásim sa s ďalšou(po dlhej dobe) časťou tohto meme. Kratučký úvod nájdete v prvej časti, čiže TU. A poďme už na to! Akú sériu som si nadnes vybral?Pre dnešnú časť som si vybral známu Dystopickú sériu a to Divergencia od Veronici Roth. Tak teda poďme k tým obálkam..

                                                                       
            

                                   Poďme k vyhodnoteniu.... Tak prvé miesto som mal jednoznačne hneď obsadené. A to knihou Štyri. Obálka tejto knihy ma nesmierne hneď zaujala, hneď keď som ju poprvý krát uvidel. Je proste podľa mňa úžasná. Druhé miesto už mi robilo veľký problém, keď že druhé miesto? alebo tretie miesto?...proste druhé a tretie miesta sú najzložitejšie...No ale druhé miesto priradím ku knihe Rezistencia, čo je vlastne druhý diel do tejto série. Tretie miesto už po druhom som mal jednoznačné a toto miesto priradím ku knihe Divergencia. A už zostáva štvrté miesto-Experiment. 



A už sme u dnešom závere totho šialenstva :D Dúfam, že sa vám príspevok páčil a za každý koment veľmi ďakujem! 
Ako si s tímito obálkami ty? Súhlasíš v niečom so mnou? Chceš pridať vetičku k príspevku? Zverejnite svoj názor v komentárikoch :)
Adrián


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!