nedeľa, 9. novembra 2014

 Book To Movie aneb Kniha vs Film #1

Ahojte!!! Vítam vás v prvej časti projektu Book to movie aneb
kniha vs film. Pre túto časť som si vybral trilógiu hunger games
Poďme na to!

Pre začiatok chcem povedať, že toto nebude recenzia na knihu či film,bude to skôr také porovnávanie,názory na to a tak :) A ešte k tím filmom - budem ich hodnotiť, nie ako celkovo film, ale ako skôr "filmové spracovanie knihy" Ikonku tohto projektu som si vytvoril sám, no nechcelo sa mi pri tvorení ikonky sedieť 10 minút, takže určite chápete.Ale už poďme na to! 
      
      Ako som už napísal, v tejto časti sa stretneme s trilógiou Hunger Games. Túto dystópiu mám hrozne rád(čo rád, ja ju milujem!) a som veľký Tribute :). Nebudem to hodnotiť ako jeden film,pre mňa to je lepšie ako trilógia. Prví a druhý diel s názvami "Hry o Život" a "Skúška Ohňom" sú už sfilmované(prvý 2012, druhý 2013) a sú v cz dabingu a už aj v sk dabingu. Tretej časti s názvom "Drozdajka 1"sa dočkáme onedlho a to 21.novembra(juchúúúúú) a poslednej časti s názvom "Drozdajka 2" sa dočkáme až v roku 2015-tiež 21.novembra.

Dátumy filmov v kinách: 
1. Hry o život - 22.3.2012
2.Skúška ohňom-21.11.2013
3.Drozdajka 1 časť-21.11.2014
4.Drozdajka 2 časť-21.11.2015

Hodnotenie filmov na ČSFD:
Hry o život-66%
Skúška ohňom-75%
Drozdajka 1-Zatiaľ nieje uvedené
Drozdajka 2-Zatiaľ nieje uvedené

Herecké obsadenie(len hl.postavy):Katniss Everdeen - Jennifer Lawrence
Peeta Mellark - Josh Hutcherson
Gale Hawthorne - Liam Hemsworth

 










K Hereckému obsadeniu: Musím povedať,že herecké obsadenie,ktoré vybrali tvorcovia filmu sa im podarilo. Veľmi dobré zahraté úlohy v podobe týchto hercov bolo vidieť na samom filme. Taktiež postavy z filmu boli veľmi podobné a stotožnené s tými postavami  z knižiek.

K filmom:
Filmy sa mi nesmierne veľmi páčia. Celé to spracovanie bolo úžasné. Taktiež musím priznať, že vo filmoch nebolo veľmi toho vynechaného(ako sa stretávame s inými filmami). Dej tam bol zanechaný a žiadne postavy(teda aspoň myslím) neboli vo filmovom spracovaní odstránené či vynechané. Druhý diel sa mi páči najviac, prvý bol tiež veľmi dobrý a ten tretí a štvrtý(ja viem,že zatiaľ ešte som ich nevidel) budú tiež úžasné.

Traileri k Filmom:(ps. neviem ako sa skloňuje trailer)
Trailer k jednotke tu
Trailer k dvojke tu
Trailer k trojke tu


Moje Hodnotenie filmového spracovania trilógie: Jednoznačne 5 drozdajok z piatich.Trilógia sa mi nesmierne páči. Je to proste úžasná trilógia. Nemám čo k tomu dodať









A už sa blížime ku koncu prvej časti projektu Book To Movie aneb Kniha vs Film.V tejto časti sme si povedali o trilógií Hunger Games. Ak sa vám páči, chcete k nej niečo povedať alebo len tak hodiť vetičku k príspevku alebo mne, zverejnite svoj názor v komentároch.Adrián 


Kam ďalej? 

6 komentárov:

  1. Hunger Games milujem! :) Je to úplne top :)
    Super príspevok :)

    www.booksmakesenseofmylife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujemza komentár:)) A máš pravdu, Hunger Games je pecka!!! :))

      Odstrániť
  2. No včera som konečne mrkla na dvojku v telke a bolo to fajn, ale jednotka sa mi páčila viac, prišla mi viac napínavá. Ale je možné, že táto dvojka bola ovplyvněná tým množstvom reklám, ktoré ten dej rozkuskovali na milion častí. A dosť ma štve, že ten posledný den znova rozdelili, aby viac zarobili, no čo už. Ja som knihu nečítala, u YA fantasy si vačšinou radšej pozriem film, mám rada tie filmové efekty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja musím povedať že zatiaľ sa mi najviac páčila práve ta dvojka :) Ja neviem prečo,nejako ma zaujala :) No, s tými reklamami máš absolútnu pravdu:) Oveľa lepšie sa to pozerá,keď je to bez reklám. A knihu ti určite doporučujem!!! :)))

      Odstrániť
  3. Skvělé porovnání. Mě se ale filmy vůbec nelíbili a ani jeden jsem nedokoukala, ale knihy mám hodně ráda. Ty už jsem četla několikrát a nemůžu se jich nabažit :D Jen ten třetí díl to trochu kazí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :))) No škoda,že sa ti filmy nepáčili.. Ale knihy sú predsa len knihy :))))) Podľa mňa je tretí diel úplne super, no niekedy to tam bolo také až moc "vojnové".

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!