pondelok, 8. decembra 2014

Knižný advent #4

Ahojte! Po dlhšej dobe vás vítam pri štvrtom knižnom advente. Mal byť už včera,ale nechcel som zaplniť blog príspevkami, takže to vychádza práve dnes a dúfam, že ma nezabijete za to.. :D Tak sa vrhnime na to!


Aká téma nás čaká na dnes? Dnes som si vybral jednu z mojich najobľúbenejších "vianočných tém" a tou je(sú) vianočné filmy a pesničky.
Medzi moje naj vianočné filmy patrí Sám doma, ktorého môžem pozerať dookola(a hlavne tú jednotku). Predvianočná nočná mora, Shrekové vianoce(Shrek nesmie chýbať...Shrek is Love :D), Vianočný Madagaskar a samozrejme, po novom aj Frozen(inak, viete o tom, že na začiatku roka 2015 bude druhý diel s názvom Frozen Fever?) No a určite nemôže chýbať Harry Potter 1, kde sú 
prekrásne zasnežené vianoce...




















No a čo k tým pesničkám?

Samozrejme medzi nimi sa nájde napr. All I want for Christmas is you, alebo White Christmas a také klasiky...ale ja niečo modernejšie... moja naj vianočná pesnička je Christmas Tree od Space Cowboys a Lady GaGa..je to fajn pesnička...




A už sme v závere príspevku.....dúfam, že sa vám hlavne páčil a už teraz vám môžem povedať, že pri budúcom knižnom advente si ukážeme ako sa vyrába nejaký ten vianočný darček,ale viac nabudúce. Pokiaľ by si chcel okomentovať príspevok, len tak hodiť vetičku, zverejni svoj názor v komentárikoch :) Ja sa s vami lúčim a uvidíme sa nabudúce! Majte sa pekne! 
Adrián, Universe Of Wonderful Books



4 komentáre:

  1. Jee, Frozen bude dvojka? Pecka! :) Gaga zabila :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tú sa teším aj ja! :) Máš pravdu, zabila.. :D

      Odstrániť
  2. Home Alone <3 <3 Souhlas!
    Právě jsi stoupl v mých očích o 100% :D

    K těm songům, chybí ti Carol of The Bells ... Ta je též boží!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Home alone je proste klasika :)) A ďakujeeeem, si milá :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!