pondelok 22. decembra 2014

Knižný Advent #5- DiY:Lapač Snov


                                          

Ahojte! Ja tu zase oxidujem, ale je tu so mnou aj piaty Knižný Advent. Dnes vám ukážem, ako vyrobiť pekný, profesionálne-vypadajúci darček a tým je Lapač Snov. Tak poďme na to!




Význam lapače snů:
Podle severoamerických Indiánů lapač snů zachycuje dobré sny a špatné sny odhání. Měl by být zavěšený v místnosti, kde dotyčný spí, nejlépe poblíž okna nebo dveří, aby tak zajistil co nejlepší spánek a následně pak i bdělý stav. Lapač snů ale také slouží jako amulet, který chrání před negativní energií a lze ho nosit při sobě pro štěstí.
Každá část talismanu má svůj význam:
Kamínek uprostřed síťky znázorňuje "vlastní já" člověka, které je potřeba chránit zejména před negativní energií.
Kruh lapače snů představuje svět a vesmír, který chrání kamínek (tedy vlastní já člověka). Je to první překážka pro negativní energii a kruh zadržuje negativní vlnění.
Peříčka, která jsou přivázána ke kruhu zachytávají vesmírnou energii a sny, které filtrují. Špatné sny a negativní energie je pohlcena a dobré sny a pozitivní energie jsou přeneseny do síťky.
Pokud se dostane přeci jen nějaká negativní energie do sítě, zde je ještě odchycena. Podle Indiánů zde negativní energie, která se v síti zachytí, zabloudí a nenajde cestu ke kamínku uprostřed (tedy k člověku). Symetrie sítě symbolizuje harmonii. -Knižný Přátelství

Čo na to potrebujeme: Bavlnku(pokiaľ ste múdry ako ja a zabudnete ju kúpiť tak môžte použiť aj niť), Kruh(teraz si každý povie aký), Korálky, Pierka(ja som ich našiel za 1€)

Kruh-každý,kto robí toto Diy tak píše, že ak nemáte kruh použite konáre stromov. Ale to je škaredé. Ja som nevedel aký kruh a kde ho mám zohnať a tak som si kúpil za 1€ čelenku(takú tu bez zúbkov) a zalepil ju do kruhu. A je z nej perfektný kruh.
                                                                                                    



Sieť:
tento postup sem nebudem opisovať, pretože to neviem dobre vysvetliť a aj tak by ste tomu nepochopili. Lepšie je to, ak to vidíte. Mne sa sieťka/pavučina až tak nepodarila, ale to sami uvidíte a posúdite. Mne sa to aj tak páči.








Dreamcatcher a.k.a Humus kvalita fotiek :D




Okey, okey, ja viem, že môj lapač snov nieje presne tak isto dokonalý, že sieťka nieje presná, ale mne sa aj tak páči. 
A hlavne tie pierka. Pokiaľ sa zaujímate, koľko ma vyšiel takýto Lapač snov , tak teda tu je malá štatistika
Čelenka-1€(stála 0,90niečo ale zaokrúhlim to)
Niť-kto by doma nemal niť
Korálky- doma sa nájdu nejaké 
Pierka-1€(kupoval som v Tedi)
Takže ma môj Lapač snov vyšiel 2€ :) Skvelé nie?!? Pekný, lacný, dobre-vypadajúci darček je na svete. Koho by lapač snov nepotešil?!? :) 
Inak,  viete o tom že za dva dni budú Vianoce?!?


 











Ďakujem za priazeň a prečítanie si článku :) Pokiaľ máš nejaký dotaz,  len tak chceš pokecať, zverejni svoj názor v komentárikoch :) Za každý koment či odber na blogu veľmi ďakujem :
A samozrejme prajem krásne strávené Vianoce!

Adrián, Universe of Wonderful Books

3 komentáre:

  1. Kde si tie pierka kúpil? Ja som chcela pravé z hyacintového papagàja.. poznàm jedného pána.. :D ale nakoniec z toho nič nie je :( tak zháňam a nikde neviem zohnať! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ich kúpil za 1e v obchode Tedi vedľa Cáčka :)

      Odstrániť
    2. Myslím C&A dúfam že si to pochopila...:DDD

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!