nedeľa, 21. decembra 2014

Menší Update, Read-a-thon, články a moje vlastné knihy...


Ahojte! Dnes vás privítam pri nezvyčajnom príspevku, menšom Update na mojom blogu.


Dnes sa vám chcem rozkecať o Knižnom advente, Read-a-thon-e a článkom tu na tomto blogu. 
Môžte už vidieť aj na blogu vpravo, že tam mám ikonu Vianočného prázdninového readathonu(nebudem to stále rozkladať pomlčkami, lezie mi to na nervy), ktorý usporiadala Vendea z blogu Vendea´s Dream World of Books a keď som to tam uvidel, musel som sa ihneď zapojiť. A budem veľmi rád, ak sa zapojí čo najviac milovníkov kníh! Nejakú informačku nájdete TU! Čo budem čítať? Asi tak pred 3-4 týždňami som prečítal celú knihu Draki 1 a začal som ju teraz re-readingovať, a to hlavne preto, že predtým keď som to čítal tak som mal medzi tým veľké prestávky. A teraz to čítam(rereadinujem) bez tích veľkých prestávok a je to ešte oveľa lepšie! Som asi nejakých 5 strán za polovicou. Taktiež teraz čítam Krátky druhý život Bree Tannerovej a Sukubu, ale tú neprečítam celú za prázdniny. Od blogerky a mojej spolužiačky Anet som dostal knihu Vyvolený a tú teda chcem prečítať celú za tieto prázdniny. Je to taká krátka a s veľkými písmenami knižočka :)
No a potom začínam rereadingovať moju srdcovku Harryho Pottera :)) A čo vy?
Jackson Hall
Zajtra vyjde ďalšia resp. posledná časť Knižného Adventu a ukážeme si tam, ako vyrobiť krásny Lapač Snov. Taktiež si idem urobiť taký rozvrh článkov na mesiac, aby to bolo pekne usporiadané. Takže mi držte palčeky na nohách :DDD
Taktiež sa teraz naplno venujem písaniu(a dopísaniu) mojích kníh. Pokiaľ by ste chceli vedieť aké knihy píšem, tak teda toto sú oni: 

Jackson Hall-Mechanické Zaklínadlo:Zatiaľ napísané 55 strán
Roztrieštená Kliatba(píšem ju na námete rozprávky H.Ch. Anderesena-Trolden Glass)-napísané 8 strán-ešte len včera som začal
Havrania Kliatba(panebože, všetko kliatba, porazí ma)-15 strán
Roztieštená Kliatba
Záhady mesta Mercury Falls(pokiaľ máte nejaký nápad namiesto toho "Mercury" napíšte prosím do komentárov)-9 strán


Ja neviem,či je to moja sprostosť alebo čo, ale vždy keď idem písať knihu, vždy si najprv urobím k nej obálku. To znamená, že teda k všetkým týmto knihám som si vymyslel aj obálku.







A ozaj...o tri dni sú Vianoce!!! Viete si to uvedomiť? No moja múdra hlava ešte stále nie! 
Ach, ako sa tešííím! :) :D

Ďakujem vám za priazeň a prečítanie si článku.
Pokiaľ máte ku mne dotaz, len tak chcete pokecať, zanechajte svoj názor v komentárikoch :)
Za každý komentár či odber na blogu som veľmi vďačný :)
Adrián, Universe of Wonderful Books

6 komentárov:

  1. Do Vánočního readathonu jsem se zapojila taky, doufám, že toho o Vánocích přečtu co nejvíce a hlavně plánuji re-reading svých oblíbených knih :) Moc se mi líbí všechny tři obálky k tvým knihám, nejvíce ta Mechanického zaklínadla.Hlavně ti přeji hodně inspirace, ať tě neopouští dobré nápady a chuť do psaní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ti prajem veľa šťastia! A veľmi pekne ďakujem, si strašne milá! :))))

      Odstrániť
  2. Na svoje knihy si vybral pekné obálky :) Do read-a thonov sa už asi nebudem zapojovať, pretože nikdy nič nedodržím :D :D :D Merry Christmas

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Na read-a-thonoch je dobré to, že si nevyberáš presné knižky, ale proste čítaš čo najviac :))) A aj tebe, Merry Christmas :))

      Odstrániť
  3. Fíha, tak ty si budúci autor?? No paráda! Tak to budem držať palce, nech sa ti darí :) Tie obálky vyzerajú super a verím, že obsah bude rovnako dobrý :) Nech sa darí a užívaj Vianoce!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!