štvrtok, 4. decembra 2014

Mesačná Chvástačka za November 2014



Ahojte! Určite viete, čo to je Mesačná Chvástačka avšak dnes to nebude formou videa, pretože sa mi, popravde nechce( ale keď ju natočím, hodím sem videjko) a preto dnes chvástačka bude formou písma a fotiek. Ale poďme už na to!  
Tak..za mesiac November sa mi podarilo obdržať osem kníh, čo si myslím, že je pekné číslo počtu kníh. PS: prepáčte, za tú humus kvalitu fotiek... :D
                                                  
 Kúpené knihy


Za November som si kúpil tri knihy a to: Volání Netvora(Patrick Ness), ktorú práve čítam a musím povedať, že to je pecka, potom tu mám Krátky druhý život Bree Tannerovej-čo je novela k Twilight-u a Sukuba 1:Trápení od autorky Upírskej Akadémie Richelle Mead.



















Knihy, ktoré som dostal:

10.Novembra som mal 14 narodky a proste som vedel, že aspoň jednu knihu dostanem....a dostal som štyri. A to: V Krajine Havranov(Ján Papuga), Tajomný Gobelín 1(Henry.H.Neff), Dcéra Dymu a Kostí(Laini Taylor) a Vek Zázrakov(Karen-Thompsonová-Walkerová



Recenzné Výtlačky:

Za November som obdržal jeden recenzák a to Selekcia(Kiera Cass), ktorá je skvelá a veľmi ďakujem internetovému kníhkupectvu PreŠkoly.sk za poskytnutie. Taktiež recenziu môžete nájsť práve tu.

A to boli všetky knihy, ktoré som obdržal za November. A tu sú pekne pokope:







Tak..a to bola celá chvastačka za November. Od teraz MCH bude formou príspevku a vždy keď urobím video, tak vždy ho hodím do príspevku :))

A čo vy? Kúpili ste si za mesiac November nejaké knihy? Vlastníte nejakú knihu s týchto? Zverejnite svoj názor v komentárikoch :))

Za každý koment či odber na blogu veľmi ďakujem:))
Adrián,Universe Of Wonderful Books

10 komentárov:

  1. Vek zázrakov, Dcéra dymu a kosti som čítala - neoľutuješ!
    A V krajine havranov dostanem na Vianoce.. :)

    http://readingbookswithlove467.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, Dcéru dymu a kostí som začal čítať a poviem ti...bohvie ako sa mi to nepáči...Díky za koment :)))

      Odstrániť
  2. Samé pěkné přírůstky! :) Líbí se mi slovenská verze obálky Dcery kostí a dýmu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za koment :))) S tou obálkou s tebou súhlasím :))

      Odstrániť
  3. Tak dodatočne prajem hlavne všetko najlepšie ! Nejak mi uniklo, že si zas o rok starší :)

    No a krásne knihy. Ja čítam druhý diel Dcéry dymu a som z tejto série nadšená. No myslím, že je to pre starších, mne bola doporučená ako taký prelom medzi YA a dospeláckou fantasy, druhý diel je omnoho temnejší a ponurejší, ako prvý. To neviem, či si si vybral dobre. Úplne chápem, že ti tá kniha nesedí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem, si zlatá :))) Mňa na Dcéru dymu a kostí nalákala moja spolužiačka, blogerka Anet, ktorá ju ospevovala. Ale neľutujem, že mi nesadla. Ešte že stála len dve eurá.. :))

      Odstrániť
    2. 2 eurá?? To kde si kupoval? Daj tip, prosííím! :)

      Odstrániť
    3. V kníhkupectve "Knihy pre každého" majú tam mnoho takých kníh :))

      Odstrániť
  4. V krajine havranov vyzerá veľmi dobre, no keďže sa nechystajú vydať ďalšie časti, tak som sa do toho ani nepúšťala :D A nad Tajomným gobelínom som tiež dlho váhala, ale čo som čítala recenzie tak hovorili, že to bola nuda... som ale zvedavá, čo na to povieš ty :D
    Síce YA knihy moc nečítam, ale Selekciu by som vážne chcela :D Veľmi pekné kúsky sa ti dostali :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si V krajine havranov kúpil hlavne preto,že to je fantasy a stála približne tri eurá, ale keď som sa dozvedel že autor nevydá ďalšie časti, tak ma to zarazilo, škoda.. Na Tajomného gobelína som zvedavý aj ja, čo a aké to bude..A dúfam, že selekciu si prečítaš už čoskoro:)) Ďakujem za koment :)))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!