pondelok 1. decembra 2014

Môj Prvý FotoUnboxing! :)

Ahojte!(veľký tešing) Dnes tu mám pre vás niečo iné, a to FotoUnboxing. Určíte to poznáte. Mne dnes (práve pred 2 minútami) prišiel veľký balík z Martinusu a rozhodol som sa, že to nafotím. Tak sa vrhnime na to!


Pekne zabalené  :D


Už sa blížime.....

Tipnite si....

Áááááááááááááááááááááá :D Krásne to knihy :D 



Takže...aby sme si to objasnili. Objednal som si tri krásne knihy a to:
Sukuba 1-Trápení(Richelle Mead)
Volání Netvora(Patrick Ness)
Krátky druhý život Bree Tannerovej(Stephanie Meyer)

No...a už je koniec tohto príspevku :D Ja viem, je to krátke,ale podľa mňa taký rýchly príspevok :))) Ak máte nejaký názor, nebojte sa ho zverejniť v komentárikoch* Majte sa pekne a čau!
Adrián, Universe Of Wonderful Books

4 komentáre:

  1. Krátky druhý život Bree Tannerove by som chcela tiež :) :D Pekné knihy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale veď sa niekedy k tomu dostaneš :))) Ďakujem:))

      Odstrániť
  2. Na S. Meyer ani R. Mead se nechystám, ale s tím Voláním netvora?
    hmmm
    hmmm...

    Nevím, od autora už jsem jednu knížku nedočetla, takže si asi počkám, co řekneš ty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Knihu "Volání Netvora" si naprosto zamiluješ :))) Už som v polovici, keď ju dočítam bude aj recenzia :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!