RECENZIA: Draki 1

ako vidím ja nový drakoštýl...

Autor: Sophie Jordanová
Počet Strán: 320
Orig.Názov: Firelight
Vydavateľstvo: CooBoo
Anotácia: Život šestnásťročnej Jacindy, jej dvojčaťa Tamry a ich matky je dobrodružný a veľmi nebezpečný – patria totiž k svorke drakov, ktorá má s neobyčajnou Jacindou svoje plány...
Jej matka sa ju rozhodne ochrániť a tak sa celá rodina presťahuje do púšte. Jacinda si veľmi ťažko zvyká na nové prostredie a na nových spolužiakov. Bojuje so svojou túžbou po lietaní a tiež s vlastným telom, ktoré sa v kritických okamihoch mení na „draki“.

K deju: Jacinda patrí k svorke "Draki" kde je práve ona veľmi výnimočným drakom. Jacinda je totiž jedinečný ohnivý draki. Keďže svorka má s ňou veľké plány a ešte do cesty sa Jacinde zapletú lovci drakov, jej matka sa rozhodne ju a jej setru Tamru ochrániť. A preto sa presťahujú na ďalekú púšť. Jacinda to nezvláda dobre, túži opäť po tej slobode v horách, a jej draki sa neustále prebúdza a chce sa dostať na povrch. No keď sa Jacinda zamiluje do Willa, všetko je inak. Cíti sa opäť slobodná. Ale keď zistí Jacinda, že Will patrí k Lovcom drakov, tak nastanú problémy...

Moje pocity: Kniha sa mi veľmi zapáčila. Jedinečný príbeh a svet draki, ktorý Sophie vytvorila, si ma hneď zobral a nepustil. Námet a celá pointa tejto knihy je veľmi originálna, autorka sa vôbec po niekom "neopičila" a fantázia, ktorá prúdila z tejto knihy je neopísateľná. Určite viete, že ja milujem fantasy a táto kniha je pre všetkých, ktorý milujú fantasy. Draki 1 je moja prvá kniha celá o drakoch, ktorú čítam. A musím povedať, že drakov som si veľmi obľúbil. Hlavne tích, ktorí patria do svorky "draki. Strašne moc sa už teším na druhý, tretí diel s názvamy Útek a Návrat, ktoré ako aj táto, majú krásne obálky. Jacindu som si veľmi obľúbil a stala sa mojou novou BFF :D Naozaj, veľmi si ju obľúbite. Kniha sa mi veľmi podobá knihe Krídla, ktorá tiež patrí medzi moje topky. Nie je to tým dejom, príbehom, námetom, ale hlavne sa mi to podobá s Krídlami preto, že je to taká pravá fantasy a rýchlo sa číta. Aj napriek tomu, že tam bola malá láska, sa mi to aj tak páčilo. Ach, aký by to bol pocit patriť do svorky "draki".  Ja chcem aby Jacinda bola skutočná! :D
Proste som si ju zamiloval, a čo!?! Je to moja najlepšia Bff a nikto to nezmení. :DDD Knihu naozaj doporučujem všetkým, ktorý milujú fantasy, aj tým, ktorý milujú príbehy o láske či aj tým, ktorý milujú drakov. Naozaj neoľutujete :) A už sa aj teším na film :))

Hodnotenie knihy: Knihu naozaj vrelo odporúčam všetkým vekovým kategóriám a všetkým milovníkom originálnych príbehov. Po tejto knihe sa môj pohľad na drakov úplne zmenil a hneď som si ich zamiloval, tak ako aj hlavnú postavu. Dúfam, že ďalšie diely a vlastne ďalšie knihy od Sophie si prečítam už čoskoro. A preto tejto knihe musím dať plný počet hviezdičiek. Nemám jej čo vytknúť. A tak do mojej poličky s mojimi najobľúbenejšími knihami všetkých čias sa pridala aj Draki.

★★★★★

A aha, žiadne ďakovanie za recenzák. :DD

Ďakujem za priazeň a prečítanie si recenzie. Dúfam že sa vám článok páčil. Za každý koment či odber na blogu som veľmi vďačný :)) Pokiaľ máš nejaký dotaz k článku, len tak chceš pokecať, zverejni svoj názor v komentárikoch :)
Váš chorý
Adrián, Universe of Wonderful Books