utorok, 30. decembra 2014

Top Knihy za rok 2014!

Čauky mňauky!Hello! Hi! Dnes vás vítam pri ďalšom článku a to Top Knihy za rok 2014. Ako ten čas letí....a ja už blogujem polroka! Tak to rýchlo ubehlo...A zajtra je Silvester a ja tu budem zajtra zasa oxidovať s príspevkom "knihy na ktoré sa teším v roku 2015" alebo nejako tak...
Môžme sa vrhnúť na to! Ale najskôr sa napijem čaju...



Táááákže...môžme začať s kategóriami :) No, vlastne môžme začať všeobecne :DD



Najlepšia Kniha
---------------------------------
Skúška Ohňom, Hunger Games 2(Suzanne Collinsová)
Skúška ohňom! ♥ Ja viem, že váčšinu z tích, ktorí ju čítali tak hovorila, že je najslabšia kniha zo série, ale podľa mňa je úplne najlepšia!
Hunger Games ja milujem ale túto druhú časť špeciálne viacej!






Najhoršia Kniha

---------------------------------
Upírske denníky 1: Prebudenie. (L.J Smithová)
Ach. No čo už. Táto kniha bola úplný otras!
Akože #noHate ale proste...toto je podľa mňa jediný prípad, kde kniha je horšia než filmové(v tomto prípade seriálové) spracovanie. Aspoň že stála len 1,90€, pretože ak by stála viacej, zbláznil by som sa... :D 






Najväčšie Prekvapenie

---------------------------------------------
Draki, Firelight 1(Sophie Jordanová)
Táto kniha ma veľmi prekvapila, ale v dobrom slova zmysle! Vôbec som si nemyslel že to bude táké ako to bolo. Draki som si hneď obľúbil a patrí medzi moje top. A ja sa stále opakujem, jak ten papagáj :D Ale proste..ona bola úžasná. Veľmi sa už teším na ďalšie diely a dúfam, že si ich prečítam čo najskôr. Odporúčam!!!
A och, nemôžem zabudnúť,Jacinda ♥





Najväčšie Sklamanie

-----------------------------------------
Papierové mestá(John Green)
No, veď to viete ako bolo...










Najoriginálnejší Príbeh
----------------------------------------------
Volání Netvora(Patrick Ness, Siobhan Dowd)
Úžas! Tento príbeh je úplne úžasný, perfektný, suprový ale hlavne originálny. Preto je v tejto kategórií. Volání netvora je moja tretia najobľúbenejšia kniha všetkých čias. Prečítal som ju za dva dni a proste....aká bola úžasná...to sa ani nedá popísať...to si musíte prečítať! A taktiež by som do tejto kategórie rád zaradil knihu Zber kostí-tá bola tiež teda poriadne originálna!







Najnapínavejšia kniha
---------------------------------------------
Volání Netvora(Patrick Ness, Siobhan Dowd)
Do tejto kategórie patrí aj opäť Volání Netvora, pretože som stále čakal na úplny koniec a celá kniha ma držala pod veľkým(ale naozaj veľkým) napätím. Taktiež patrí do tejto kategórie Drozdaja, ktorá však bola pre mňa napínavá až pri takých posledných 80 strán :) 







Najnudnejšia Kniha
----------------------------------------
Papierové Mestá(John Green)
No, čo už. Začiatok:veľmi dobrý, koniec:dobrý, to medzi tým: veľká nuda. 








Najromantickejšia Kniha
--------------------------------------------------
Selekcia, The Selection #1(Kiera Cassová)
Akože neberte to tak, že ona bola romantická! Lenže ja nečítam romantické knihy, a tak táto zo všetkých je taká najromantickejšia. Teda aspoň podľa mňa. Sto ľudí, sto chutí :)







Najočakávanejšia Kniha
------------------------------------------------
Drozdajka, Hunger Games #3(Suzanne Collinsová)
Akože nie, že by som na ňu čakal dokým vyjde alebo také niečo, ale ja som na ňu čakal,dokým prečítam prvé dva diely a čakal som dokým sa dostanem k epickému finále :)







Najkrajšia Obálka
-------------------------------------
Selekcia, The Selection #1(Kiera Cassová)
Je tu aj viac najkrajších obálok, Draki, Zber Kostí, Nočný Tieň....
Ale obálka Selekcie ♥ Veď posúďte sami..








Najškaredšia Obálka
------------------------------------------
Krátky druhý život Bree Tannerovej, Twilight #3,5(Stephanie Meyerová)
Ja tu obálku proste neznášam....#noHate








Hrdinka Roka
------------------------------
Krídla, Wings #1(Aprilynne Pikeová)
Laurel. Laurel som si veľmi obľúbil, tak presne, ako túto knihu. Neviem teda koľké miesto má u mňa táto kniha,ale viem, že som jej dal 5 hviezdičiek a patrí medzi moje topky.No a samozrejme by som sem mohol napísať viacej mojich naj hrdiniek-Jacindu, Paige a Katniss. 
Katniss Everdeenová ♥
Ale vybral som si Laurel :)




Hrdina Roka
---------------------------
Harry Potter(J.K.Rowlingová)
Akože teraz re-readingujem HP a presne sa mi semhodí Harry Potter ako hrdina roka. Má niekto problém?!?




Pár roka
------------------
Selekcia, The Selection #1(Kiera Cassová)
U mňa vyhráva (ne)párik America a Maxon. Pripadali mi ako divný a bláznivý priatelia s výhodami :DDD







A toto bol predposledný príspevok v tomto roku. Ešte sa uvidíme v tomto roku zajtra u článku na knihy, na ktoré sa teším v roku 2015 a potom sa už uvidíme v novom roku.
Zatiaľ sa majte krásne a užívajte rok 2014!
Za každý odber na blogu či koment veľmi pekne ďakujem :))


Adrián, Universe of Wonderful Books

2 komentáre:

  1. Harry Potter je hrdina vekov :) A Selekcia má naozaj nádhernú obálku a skvelých hrdinov :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!