sobota, 13. decembra 2014

Výhercovia Vianočnej GIVEAWAY!

Ahojte! Áno, je to už tu. Dnes sa dozviete, kto vyhral tie úžasné knihy! A teraz poďme na to!


Predovšetkým vám chcem niečo povedať:
-určite viete, že súťaž trvala(mala trvať) do 10.12.2014, čo je streda avšak kvôli tomu, že druhá varianta kníh(Výnimočná, Nádherná temnota) mi príde domov až pondelok, tak som súťaž predĺžil do piatka a výhercu vám (logicky) vyhlásim dnes. Dúfam, že ma za to nezabijete!

-Losovanie výhercov prebehlo tak presne isto, ako v prvej Giveaway(nájdeš tu)

-pokiaľ si práve ty nevyhral, tak určite nezúfaj, pošťastí sa ti nabudúce

-do súťaže sa zapojili ôsmi milovníci kníh, začo im veľmi pekne ďakujem, avšak môžu vyhrať iba dvaja z nich

Poďme na výhercov:

Výhercom prvej varianty(Proroctvo, Mesto Kostí, Zber Kostí) sa stáva......(troška vás ponaťahujem) ................................ Books, Music and Fandoms(dúfam, že som to napísal v správnom poradí). Takže veľmi pekne ti Gratulujem!!! Dúfam, že knihy sa budú páčiť!

No a čo sa týka druhého výhercu druhej varianty sa stáva..........zase vás ponaťahujem.................................. Karolínkuš(dúfam, že som nič neskomolil, ja to totiž odpisujem z papierikov) a samozrejme ti gratulujem!!!!  Uži si výhru!

Výhercom veľmi Gratulujem a vám ostatným poviem, že nezúfajte, v blízkej budúcnosti vás čakajú veľké odmeny!

!!!Výhercovia, vy mi pošlite na email abooks123456789@gmail.com vašu adresu, aby knihy prišli k vám domov. Ak nepošlete e-mail do 48 hodín, žrebujem druhých!!! 

Všetkým, ktorý sa zapojili veľmi pekne ďakujem a uvidíme sa nabudúce! 
Adrián, Universe of Wonderful Books



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!