pondelok 29. decembra 2014

What I Got For Christmas+Decembrová Chvastačka!

 Hey hou! A ja tu dnes zasa smradím s novým článkom, ale dnes to bude dva v jednom a to: What I got for Christmas(čo som dostal na Vianoce) a Decembrová mesačná chvástačka!
Takže poďme na to!


snažil som sa to tak "papierovo" upraviť

Takže si najprv objasníme decembrovú mesačnú chvastačku. Za december som obdržal päť kníh, čo je podľa mňa suprové číslo. Dostal som len jeden jediný recenzný výtlačok a to Papierové mestá od Johna Greena. A vy určite viete ako to so mnou a papierovými mestami skončilo...recenzia je TU
    V škole(resp.triede) sme si zorganizovali tajného Ježiška(aj keď pre mňa nebol veľmi tajný) a od Anet(určite ju poznáte) som dostal jednu knihu :)A to knihu  Vyvolený od Stefana Bachmanna. Ďakujem :33
No a potom prišli najkrajšie sviatky roka a to sú Vianoce. Tak dlho sme na nich čakali  a tak rýchlo sa skončili, no nie? A na Vianoce som dostal tiež knihy, avšak len tri, pretože som veľmi chcel nový mobil. Dostal som nový mobil a je úplne suprový. 
Ak teda by ste chceli vedieť, je to Alcatel Onetouch Pop C7 a je to moja nová laška :DD A dostal som k nemu aj čierne púzdro :))
milujem snežítka :))



no uznajte, že to pekne svieti :))

No ale späť k tým knihám. Jednu som poprvý krát dostal od  Knižíška a tou knihou bol Experiment, Divergencia #3(Veronica Roth) a som z nej úplne nadšený. Knižíšek mi došiel domov deň pred Vianocami a bol som úplne happy :) A dokonca milá slečna,ktorá to posielala mi zaslala aj tri čaje a dva punče(také tie sáčkové)A ešte som dostal Nočný Cirkus, ktorý je úplne fantastický a Záblesk,ktorý má krásny chrbát :D No a potom som dostal ešte krásne veľké snežítko(ja ich totiž zbieram), úplne mega veľkú šálku(ktorú som už dlho hľadal, ale nikde taká veľká nebola) a ešte oblečenie a pánsku kozmetiku(ak sa to tak tomu nadáva) :)) Ale to tu nebudem fotografovať :)) Toto nie je Beauty Blog! No a ako posledné veci som dostal takú malú truhličku(ak sa tomu tak hovorí) a nejakú dózu, kde bolo milión-päťsto sladkostí, ale keď ju vyprázdnite a vložíte do nej sviečku tak nádherne svieti :)) No a samozrejme,kto by nezabudol na ten najlepší darček, huh? Nádcha je najlepší darček na Vianoce, ktorý neminul aj mňa :DD
No a tu sú krásne pokope...okrem Papierových miest :))

A čo ste dostali na Vianoce vy? 
Dúfam, že ste si Vianoce dobre užili a že vám za nimi nieje tak smutno ako mne :( 
Ďakujem vám za priazeň a prajem Štastný nový rok 2015!
No a už aj ja mám svoj podpis

Adrián, Universe of Wonderful Books


4 komentáre:

  1. Ale ale, niekto si prial dostať pod stromček poriadnu chrípku? No ty máš ale nápady :))
    Krásne knihy a tá dóza na sviečku je naozaj krásna. Neviem, či ti Nočný cirkus sadne, je to ťažšie čítanie, sú tam prvky magického realizmu a je to dosť zapletené, tak sa nenechaj znechutiť a ak sa ti to nebude páčiť, skús za pár rokov :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, a máš pravdu, tá dóza je úžasná :33 Nočný cirkus práve čítam, som ešte len na začiatku a strašne sa mi páči :33

      Odstrániť
  2. Krásne knihy, Vyvolený by som tiež chcela :) A taktiež Nočný cirkus :)
    Ja som dostala triológiu HG, Prísne tajný denník Miry Danesovej, Strážca majáku, Kam zmizla Aljaška, Džínsový denník 3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujéém :333 A veď sa niekedy k ním dostaneš :)) A máš skvelé darčeky! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!