piatok, 30. januára 2015

24-hodinový Read-a-thon: Čo budem čítať?

Ahojte! Ja vás vítam v ďalšom príspevku, malej informačke na tému 24-hodinového read-a-thonu. 
Readathon(nechce sa mi to písať stále oddelene) je vytvorené blogom She is a Bookaholic a nejakú kecačku nájdete o ňom TU.
Je teda jasné, že trvá len 24 hodín a musíte sa posnažiť čo najviac čítať. A čo budem čítať ja?



Na mojom blogu sa objavia dva články súvisiace s týmto read-a-thonom. Prvý je teraz - čo budem čítať, a druhý bude asi až pondelok, či utorok - ako som dopadol. Tak dnes vám teda ukážem, čo sa chystám čítať ja.


 Mechanický anjel(Infernal Devices #1) Cassandra Clare
Anotácia: Šestnásťročná Tessa Grayová sa vydáva na dlhú zaoceánsku plavbu, aby vo viktoriánskom Anglicku našla brata. V Londýne plnom upírov, bosorákov a iných nadprirodzených bytostí, ju čaká doslova hrôza. Útočisko nájde u Tieňolovcov, ktorí jej prisľúbia pomoc, ak im na oplátku poskytne svoje tajomné schopnosti. Tessu očaria najmä dvaja najlepší priatelia: Jem, za ktorého peknou tvárou sa skrýva temné tajomstvo, a modrooký Will, ktorý od seba všetkých odháňa štipľavými komentármi a nevyspytateľnými náladami. Tessa pochopí, že si bude musieť vybrať, či zachráni brata, alebo pomôže novým priateľom zachrániť svet a že láska je to najnebezpečnejšie kúzlo zo všetkých.

Som na 30-tej strane a je to BOMBA! :D 
Žeby lepšie než Mesto kostí? Hmmm.....




Mechanický princ(Infernal Devices #2) Cassandra Clare
Anotácia: V magickom viktoriánskom Londýne našla Tessa útočisko u Tieňolovcov iba nakrátko. S pomocou príťažlivého samotára Willa a oddaného Jema totiž zisťuje, že Magistrova vojna proti Tieňolovcom je veľmi osobná. Viní ich za dávnu tragédiu, ktorá mu zničila život. Ak chcú odhaliť tajomstvá minulosti, musia preskúmať hmlistý kraj Yorkshire, hrôzostrašné sídlo plné nevypovedaných tajomstiev, špinavé uličky Londýna aj zakliatu plesovú sálu, kde sa Tessa dozvie strašidelnú pravdu o svojom pôvode. Keď sa napokon stretnú s mechanickým démonom, ktorý nesie varovanie pre Willa, uvedomia si, že Magister vie o každom ich kroku a niekto ich zradil.
Hľadanie Magistra a pravdy privádza trojicu do nebezpečenstva a Tessa zisťuje, že láska a lži dokážu otráviť aj to najčistejšie srdce. A jedna otázka stále visí vo vzduchu: Dozvie sa Tessa, kto vlastne je a aká je jej úloha?
Nemyslím, že sa dostanem k druhému dielu, ale veľmi by som chcel. Uvidím...

To najsladšie nakoniec(Flávie De Luce #1)Alan Bradley
Anotácia:Jedenásťročná Flávia de Luce stratila mamu už v útlom detstve. Žije na anglickom vidieku s dvoma staršími sestrami a s otcom. Flávia je však zaujímavá osôbka – vyžíva sa v chemických pokusoch a vyzná sa aj v jedoch. Jedného dňa na záhone uhoriek v záhrade objaví mŕtvolu neznámeho muža, a keď jej otca zatknú, pustí sa do pátrania. Využije svoje vedomosti a kombinačné schopnosti a s nasadením života rieši prípad záhadnej vraždy.
Podarí sa mladej detektívke prísť na koreň záhady a odhaliť nebezpečného vraha?

Knižôčka na spôsob medzi dobrým-veľmi dobrým. Príjemná oddychovka. Nemyslím si, že ju prečítam celú, chcem sa naplno venovať tieňolovcom, ale chcem sa dostať aspoň do 70 strany, čo dúfam, že sa mi podarí...




Takže to je asi všetko k readathonu odo mňa. Viem, že väčšina si dáva počet kníh na nejaké štyri až šesť kníh, no ja z Božou pomocou zvládnem ťažkopádne anjelika. :D Takže asi tak :D
Ďakujem za priazeň a komentáre. Za každý koment či odber na blogu som veľmi vďačný :)
Uvidíme sa nabudúce!

Adrián, Universe of Wonderful Books

6 komentárov:

  1. Na tie pekelné stroje som zvedavá, snáď budú aspoň také dobré ako Mesto Kostií :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve som si teraz dal prestávku, som na stej strane a je to úžasnééééé :))

      Odstrániť
  2. V pondelok mi potom nezabudni povedať, aký bol mechanický anjel! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V pohode, ja som si dala tiež tri a to dve z toho do polovice rozčítané a aj tak som len jednu dočítala v ďalšej mi chýba ešte nejakých 100 strán do konca (do tretej som nakukla len tak okrajovo, lebo som na ňu nemala náladu) :D Ako sa darilo tebe? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) Ako sa darilo mne? Po prvé: Díky za opýtanie :D A pod druhé: uvidíš v následujúcom článku :DDDDD :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!