štvrtok 1. januára 2015

A aj moje knihy potrebujú nový domov...Bazár #1

Knižný Bazárik #1
Tak teda opäť ahojte! Strašne nemám rád,keď za jeden deň musím pridať dva príspevky, ale no čo už :) A hrozne nemám rád, keď predávam knihy(zatiaľ sa mi to stalo len raz). Ale tieto naozaj musím predať. Vôbec som ich nečítal(tak dobre, iba jednu, ale aj tak len prvých 60strán), ale dlhší obkec nižšie. Takže aj ja sa pridávam k tým, ktorý potrebujú viacej miesta v poličke. 






Takže tu je odkaz na inzerát.

Ako som už spomínal, nerád predávam knihy. Ale keď nikdy som nečítal nejaké knihy a viem, že nikdy ani nebudem a ešte aj potrebujem miesto v knižnici. Takže prečo nie. 
Z tých kníh, ktoré sú v inzeráte som čítal len jednu a to len prvých 60 strán. To sú Upírske denníky. Našťastie nepatrím k ľuďom, ktorý čítajú paperbacky halabala. Ja ich čítam veľmi opatrne. Kebyže prídete ku mne domov a pozriete sa na moje knihy, povedali by ste si,že sa tie knihy asi nikdy nečítali. Našťaste to tak úplne nieje..až na nejaké výnimky.
Samozrejme rád by som knihy aj vymenil takže kto má záujem o knihu z môjho inzerátu a nepotrebuje nejakú knihu zo zoznamu nižšie, kľudne sa hláste :)) A pokiaľ máte pre mňa máte nejakú vymieňaciu ponuku, môžte písať do komentárikov. Nemusí to vždy byť kniha zo zoznamu:))
Za ktoré knihy by som vymenil: 
Delírium, Lauren Oliver
Divergencia, Veronica Roth
Škola noci 1, P.C Cast
Kroniky Narnie 1
Upírska Akadémia 1
Ešte raz, pokiaľ máte nejakú knihu doma, ktorú nepotrebujete a chceli by ste so mnou vymeniť, tak píšte do komentárov :)))
Toto nieje normálny príspevok,takže žiadne ďakovanie, alebo niečo také...
Takže, zatiaľ veľmi pekne ďakujem.

Adrián, Universe of Wonderful Books

12 komentárov:

  1. Aďko.. nechceš mi dať Filozovie Harryho Pottera k Vianociam? :) :DD Plz. :DDD

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alebo môžme aj vymeniť :) Čo máš v ponuke? :DDD

      Odstrániť
    2. Aďo ty hajzlik. Ešte stále si mi nedal knihu k Vianociam, ktorú si mi slúbil! :DD Dám ti za ňu 2€ maximálne :DD Vieš čo mám v ponuke? Upírske denník 10 :DDDDD

      Odstrániť
    3. Odkiaľ ju vôbec máš?! :DDDD

      Odstrániť
    4. :DDDDD Ja som teda hajzlík:DD Ale že dobrý :DDD Upírske denníky neznášam! :DDDD A odkiaľ ju mám? Minulý rok som si ju objednával z Martinusu :))

      Odstrániť
    5. Aďkoo, že mi ju dàš. 2,50€ ti za ňu dàm! :D plz

      Odstrániť
    6. Joj, dobre. Dà sa to ale aspon čítat? :D (ked ne, povedz, aj tak si to kupim :D)

      Odstrániť
    7. Ja neviem, nikdy som to nečítal :)) Inak, mám ti to teda prinést do školy? o_O

      Odstrániť
    8. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!