štvrtok, 1. januára 2015

Na čo sa ja teším v roku 2015...

Čáááfte :D Ja tu zasa straším s novým kecacím článkom na tému prečo bude rok 2015 zaujímavý. A ozaj Šťastný nový rok všem! Tak to rýchlo ubehlo..ty kokso! :DD 
Ako, ja viem, že tento príspevok mal byť už včera, ale.. Nebudem sa vyhovárať na sprostosti, okey?!? Proste sa mi nechcelo a aj tak mi to príde lepšie, keď to až dnes vyjde. Veď je 1.1.2015! Tak už poďme na to! Kristepane, ja ale kecám...


 
A ja zasa neviem čím a ako začať...
Takže najprv vám poviem jeden fakt, ktorý som včera zabudol spomenúť. A to, že: Som splinil výzvu 2014!!! A to aj ešte som prevýšil o jednu knihu! Dámy a páni, potlesk!!! Ale nie, len srandujem :DD
A to znamená, že to tu nebudem nejako okecávať a vrhnime sa na to.
V roku 2015 vyjdu knihy, na ktoré sa nesmierne teším.
No niektoré, nemajú zavedenú obálku a tak ich sem len vypíšem:
This Is not a Book od Keri Smithovej(Autorky Wreck this Journal) a na túto knihu(ak sa to tak dá povedať) sa stráášne moc teším. Dokonca podľa mňa vypadá lepšie ako WtJ.Kniha má vyjsť v apríli pod vydavateľstvom CooBoo.
Samozrejme sa teším aj na Fanúšičku od Rainbow Rowellovej, od tejto autorky som žiadne knihy nečítal, ale pokiaľ je pravda, že v tejto knihe je niečo s Hp, tak sa teším. Kniha vyjde v máji pod Ikarom.
Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín, John Green. Takže, dúfam, že toto nie sú ďalšie Papierové Mestá a že jej budem môcť dať aspoň 4 hviezdičky :)) Kniha vyjde v apríli pod vydavateľstvom Ikar a samozrejme aj v ďalšej edícií od YOLi.
Taktiež sa veľmi(strašne veľmi, naozaj) teším na prvý diel Magistéria a to železná skúška(alebo niečo na taký spôsob, proste Iron Trial) a je to niečo ako HP. Kniha je od Cassandry Clare a Holly Blackovej.
A móóóóóc sa teším na Trón zo skla :)) Ale to asi každý...
Kečupové oblaky, no kto by sa netešil na zaujímavú knihu. Slovart to dá :))
Taktiež som natešený z Labyrintu 1 a 2,ktorý konečne vyjde aj v slovenskom jazyku, v auguste a septembri, YOLi
A Kódex Tieňoovca, kto by sa netešil :)) Taká to krásna kniha v angličtine :)) A bude aj v slovenčine. No teda Slovart, vy ste naša spása :DD
Spirit Animals-Zrodenie Legendy
A aj navyše bude stáť len šesť euro :) Tákže.. 
Kniha vyjde tuším že už vo februári(ak je to inank, oprava prosím) a vyjde pod nakladateľstvom Fragment :)
A samozrejme sa všetci tešia na záver The Mortal Instruments, pričom ja začínam ešte len prvý diel...

Nóóó, tak teda dúfam, že sa článok páčil :)) Samozrejme, že článok neobsahuje všetky knihy roka 2015, ale obsahuje len tie, na ktoré sa ja teším. 
Ďakujem vám za priazeň a prečítanie si článku.
Pokiaľ máš nejaký dotaz, len tak chceš pokecať, zverejni svoj názor v komentárikoch :)
Za každý odber či koment veľmi pekne ďakujem! :))


Adrián, Universe of Wonderful Books


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý váš komentár a názor!