streda, 14. januára 2015

Nerd TAG aneb moje "blbečkovské" odhalenia...

Čauky! Ja vás tu(aspoň pre mňa) po dlhej dobe vítam a zasa u TAGu. Nominovala ma opäť Anet z Reading Books with Love. Myslím si, že by tento TAG sadol asi úplne každému. Každý v sebe máme nejakých tých "nerdov". A teraz sa už vrhnime na to!


1. Najobľúbenejší superhrdina?
Hulk. Absolútne Hulk. Priznám sa, že som ani poriadne všetky osobitné filmy nevidel, ale komiksový Hulk je úžasný.

2. Star Trek alebo Star Wars?
Áno, áno, ja viem... nikdy som z týchto dvoch seriálov(teda si myslím že sú to seriály 8D inak ma porazí) nevidel ani jednu časť. Ja viem, všetci ich videli len nie ja. Ale nejako ma nelákala a neočaruje. 
Sme takí akí sme....

3. Obľúbená spisovateľka?
Určite viete, že ich je viac. J.K. Rowling - to je kráľovná úplna. Suzzane Collins- to je kráľovná druhá.. Asi tak vyjadrím odpoveď na túto otázku :))

4. Marvel alebo DC Comics?
Že sa niekto pýta!?! Jasné, že Marvel! Ja viem, že som prečítal len šesť komiksov od Marvelu, niekto si povie, že je to málo. Je pravda že to je málo. Zvlášť preto, že boli úplne dokonalé. :))

5. PlayStation, XBox alebo Wii?
Pre mňa bod za PlayStation. Ešte do dnes si pamätám, keď som s bratom na ps dvojke drtili Crasha Bandicoota :)) :D


6.Obľúbený predmet v škole?
Výtvarka a Dejepis. Výtvarku proste milujem, škoda, že ju máme len raz do týždňa. Dejepis mám rád,je zaujímavý, aj keď je pravda, že niekedy trvá 255 hodín... :DDD

7.Harry Potter alebo Pán Prsteňov?
Kto sa opovažuje opýtať práve na toto?!? Prepáčte, ale Harry je Harry a je len jeden....

8.Obľúbená Počítačová hra?
Hrával som The Sims, veľmi som si ich obľúbil, ale že by to bola najlepšia hra na svete, to nemôžem povedať. Sem-tam to bola nuda. U mňa vyhráva Harry Potter And The Deathly Hallows,part 2. Stiahol som si ju zadarmo, ja viem, ale je dokonalá.

9.Aká by bola tvoja supersila? 
Ak sa ma na toto niekto opýta, zachváti ma dilema :DD Pretože ja by som chcel mať vždy takú supersilu, že by som mohol ovládať všetky sily. Ale keby jednu špecifickú tak Telekinézu. Hýbanie predmetmi silou vôle. 

10. Byť radšej Thor v Rokforte alebo Harry v Asgarde?
Thora neznášam. Ale vidieť a prežívať chvíle v Rokfore by bolo niečo neopísateľne úžasné. Takže moja odpoveď....radšej Thor v Rokforte.

11. Supersila, ktorú máš a je ti úplne na nič.
Záchvat smiechu. Je to divné. Ja som človek, ktorý sa stále usmieva a smeje. Záchvaty smiechu chytám každú minútu. Smejem sa aj vtedy, keď mám trému. A keď nerád čítam nahlas v škole a mám z toho trému, komu by táto supersila nebola na nič...
Sme takí akí sme.... :DDD

12.Aký kúzelný predmet by si chcel mať?
Regininu(z Ouat) knihu kúziel, ktorú zdedila po jej matke Core. Otvorí knihu, otvorí ju na danej strane, nejako vyfúkne všetko, čo je tam napísané a zrazu má magické schopnosti. No priznajte sa, kto by túto možnosť nechcel? :D

Tak to bol tento celý tag. Dúfam, že sa vám zapáčil. Netagujem vôbec vôbec nikoho, ten kto chce a tag sa mu páči, nech si ho kľudne urobí. Pokiaľ chceš vyjadriť svoj názor, píš dole pod článok v komentároch. Za každý koment či odber na blogu veľmi pekne ďakujem. 
Majte sa krásne a ja sa s vami lúčim! Bye! Uvidíme sa nabudúce, asi pri recenzií...

Adrián, Universe of Wonderful Books

5 komentárov:

  1. Star Trek je seriál ale Star Wars sú filmy :D... ani ja nemám Thora moc v láske :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to vedel, že zasa niečo skomolím :DDD

      Odstrániť
    2. Stane sa, ale aj tak super odpovede ! :)

      Odstrániť
  2. Skvělý TAG! Sice byh na dost otázek asi odpověděla jinak (i když miluju Harryho, pro mě je větší srdcovkou Pán Prstenů), ale i tak to bylo super čtení. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!