štvrtok, 8. januára 2015

TOP 5: Knihy, ktoré ma prekvapili

Ahojte! Keďže ja milujem meme, tak som sa rozhodol obohatiť môj blog o ďalší, ktorý sa mi zapáčil. Volá sa TOP 5 a určite si ho aj zamilujete vy. Meme je vytvorila Timi z blogu My Kingdom.


Keďže si myslím, že meme ste už videli a pochopili, môžme ísť ihneď na to. Ale ešte vám prezradím, že myslím tým "knihy ktoré ma prekvapili" knihy, ktoré ma dobre prekvapili. Tie zle prekvapené knihy si necháme na potom :)

Zase škola. Áááách...



Asylum*(Asylum #1) Madeleine Rouxová, Jota
*kniha je krásne spracovaná :D

Táto kniha ma aleže totálne, aleže totálne prekvapila. Aspoň že teda v tom dobrom slova zmysle...
O tejto knihe som si myslel, že to bude "hororovejší príbeh" podobný ku knihe Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej, ale vôbec nebola taká. Ja horory neznášam, síce je pravda, že mne to ako horor nepripadalo, skôr mi to pripadalo ako "strašidelná fantasy" ale teda či tak či onak, patrí medzi moje lásky :)









Draki(Firelight #1) Sophie Jordanová, CooBoo

Zasa jedna z mojich lásiek. O príbehu som si jednoznačne myslel, že toto je ďalší klasický fantasy príbeh o drakoch. Ale u-úúm! Nie, nie zlatíčka, nie, nie!
V skratke, hej!?! Príbeh je o Jacinde, ktorá je výnimočným draki druhom vo svojom svete. Keďže (ako v každom príbehu) nastane problém a svorka má s ňou svoje nekalé úmysly, jej matka, Jacinda a jej sestra Tamra sa presťahujú na opustenú púšť úplne ďaleko od svorky.
Keďže príde jeden nápadník, s ktorým sa už Jacinda kedysi stretla, Jacindino draki sa blíži na povrch. No len keď si spomenie dračie dievča, že chlapec, do ktorého je buchnutá, že je lovec drakov......úúps!





Zber Kostí(Bone Season #1) Samantha Shannonová, Tatran

No čo vám poviem.Kto čítal, ten vie.
Zber kostí nieje nejaký ďalší obyčajný príbeh,ktorý stojí za prečítanie a odloženie. Zber kostí sa dá definovať jediným slovom: Originalita. Uznajte.
Síce je pravda, že do deja sa dostanete až neskôr, že sa to pomalšie číta a že dej obsahuje neskutočne veľa názvov a mien, ale......trpezlivosť ruže prináša!
Strašne mám nervy na to, že séria ma sedem dielov a dokým sa Slovensko dočká ešte len druhej časti, bude po mne :D
Navyše sa môžeme tešiť na film! 







Selekcia(The Selection #1) Kiera Cassová, CooBoo

No tiež, čo k tomu dodať.
Ja som si myslel, že príbeh bude ako každá druhá dystópia, ktorá začala oxidovať na celom svete. 
Musím uznať, že je to len ďalšia dystópia a že mi to pripadalo ako princeznovské Hunger Games, ale stále ma to prekvapilo svojou svižnosťou a ľahkosťou.
Ja som knihu čítal(myslím že) na konci novembra a ja som ju začal na konci decembra re-readingovať a asi pred tromi dňami som ju aj dokončil. Toto nieje kniha, na ktorú sa (najmä pri re-readingovaní) musíte pripravovať. Proste zoberiete a prečítate. Je ľahučká. A tým ma prekvapila.
Cink! 





Volání Netvora, Patrick Ness-Siobhan Dowdová, Jota

No,čo vám tu bude vykládat! Keď ste čítali moju recenziu na túto skvelú knihu,tak viete že je to moja ďalšia láska. 
Ach, koľko ich ešte bude, no čo sa dá robiť...
Niektorý hovoria, že je to horor, ale s tým vôbec nesúhlasím. Táto kniha ma prekvapila všetkým, úplne všetkým. Každou stranou, vetou, slovom, ma kniha prekvapila. A prekvapila ma z tej dobrej stránky slova...
Kniha je fantasy so štipkami strašidelnosti, ale nenechajte sa odradiť! Kniha je dokonalá a originálna, a navyše ju máte za max.3 dni prečítanú. Len škoda, že nebude viacej dielov, škoda to veľká..No nevadí, nejako už prežijem.
Dúfam, že si od Paťa prečítam ešte niečo, hlavne trilógiu Chaos. A vy, ktorý ste knihu ešte nečítali- šup, šup do toho!

A ja zasa oxidujem pri konci :D
Dúfam, že som vám príspevkom aspoň trošilinku zlepšil sedenie pri obrazovke a dúfam, že sa uvidíme už čoskoro.
Za každý koment či odber na blogu veľmi pekne ďakujem.
Majte sa krásne a prežívajte pekný zvyšok dňa.


Adrián, Universe of Wonderful Books

12 komentárov:

  1. Na Kostičase se taky chystám! :) Volání netvora jsem milovala, ale překvapení to nebylo, věděla jsem, že to budu milovat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že si Zber Kostí a.k.a Kostičas prečítaš čo najskôr-neoľutuješ, to vôbec nie :))

      Odstrániť
  2. Draki je skvelá séria, niečo ma na nej dostalo, aj keď nie je to že úplná bomba oproti iným knihám. No veľmi dobre sa mi všetky časti čítali 8)
    Na Selekciu sa už veľmi dlho chystám, mám 3 diely v angličtine doma, ale nejako na to nemám čas 8(
    Zber kostí som plánovala čítať, ale nejako sa mi do toho už nechce a nemám čas, no je to zaujímavý nápad príbehu 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu, Draki nie je nejaký knižný mega trhák, ale je skvelá :)) Do Zberu Kostí sa mi tiež nechcelo, ale po čase sa do toho dostaneš :))))

      Odstrániť
  3. Kniha Asylum není nikde nijak extrémně hodnocena, ale mně se hrozně líbila :-)
    Zvu tě na mou Giveaway :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :)) Skoro každý hovorí, že to je taký "menší priemer" ale mne sa páčila :))

      Odstrániť
  4. Aďo - zatagovala som ťa do Nerd Tagu. Prajem príjemné odpovedanie na otázky! :D http://readingbookswithlove467.blogspot.sk/2015/01/nerd-tag-alebo-moje-tajne-zaluby.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kostičas bych si také chtěla moc přečíst i spolu se Selekcí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkná top5 :) Kostičas a Selekci se teprve chystám číst a jsem na ně zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!