utorok, 20. januára 2015

Top 5: Najlepšie Fantasy


Čauky! Ja som tu s novou a zároveň ďalšou časťou do meme, ktoré vytvorila Timi z blogu My Kingdom, s názvom top 5. Dnes si posvietime na najlepšie fantasy
(teda podľa mňa, aby bolo jasné)



Síce vás nechcem zaťažovať, no predovšetkým veľmi pekne ďakujem tým, ktorý ma nominovali do Ocenenia Blogov 2014 v kategórií Zajko roka. Nikdy som si nemyslel, že budem mať niekedy meno blogu zaradené do tohto losovania. Veľmi pekne ďakujem, veľmi ma to potešilo :))))
A teraz už začnime! :D

1.Harry Potter 
Počet dielov v sérií: 7
Autor: J.K.Rowling
Je niekto taký, ktorý si myslel, že to sem nedám?
Prepáčte, ale Harry Potter patrí k najlepším Fantasy sériam na svete.
Veľký potlesk pre J.K.Rowlingovú!
Myslím, že Harryho nemusím rozoberať ďalej...

2. Mortal Instruments - Nástroje Smrteľníkov 
Počet dielov v sérií: 6
Autor: Cassandra Clare
Ja viem, že som len pri prvom dieli, nikomu neberiem že nemám taký "väčší názor", ale proste som musel...hneď od začiatku knihy ma to pochytilo a neviem sa pustiť. Navyše moje čítacie plány na február, možno až marec sú všetky knihy od Cassy Clare, ktoré teda vyšli v slovenskom jazyku...


3. Kroniky Narnie
Počet dielov: 7
Autor: C.S.Lewis
Narniu beriem za klasiku,ktorá patrí môjmu detstvu. K Narnií som sa dostal cez brata, keď ešte on mal asi 12 rokov(on má teraz 18) ktorý ju prečítal celú. Je pravda, že ja som z nej prečítal len 3 dieli, kvôli mojej lenivosti 9-ročného decka. Teraz to však veľmi ľutujem, pretože Narnia prestala existovať v kníhkupectvách...


4.Kronika rodu Spiderwickovcov
Počet dielov: 5
Autori:Tony DiTerlizzi, Holly Black 
Ďalšia srdcovka :) Asi pred 4 rokmi som si ju vypožičal v knižnici a prečítal ju. Síce si ju nepamätám tak, akoby som ju čítal pred rokom, ale...milujem ju! Podľa mňa táto séria určite patrí ku "pravým" fantasy sériám. Má môj obdiv. 


5. Miss Peregrine´s Home Series
Počet dielov: Zatiaľ 2+pripravovaná tretia
Autor: Ransom Riggs
Kniha Domov pre neobyčajné deti Slečny Peregrinovej si ma získala svojim dejom, svojim námetom, svojou originalitou, krásou, všetkým. Patrí medzi moje topky a ja ju absolútne milujem! Je dokonalá! Je proste všetko, čo by chcel čitateľ fantasy. Originálny príbeh s napínavým dejom a tajomnými fotkami, úžas! Nemám slov. A samozrejme sa veľmi teším na tohtoročnú filmovú bombu...

Ja vám predovšetkým, opäť, chcem zaďakovať za hlasovanie môjho blogu v kategórí nováčik roka. Veľmi pekne ďakujem všetkým, ktorý môj blog zaradili do druhého kola :)))
A aj veľmi pekne ďakujem za prečítanie si článku. Vaše názory môžete zdieľať dole v komentárikoch :) Za každý koment či odber na blogu veľmi pekne ďakujem.
Majte sa pekne a prajem pekný deň!

Adrián, Universe of Wonderful Books

14 komentárov:

  1. 3 z 5 sú ešte z môjho detstva - milo ma to prekvapilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hoci sa pred pár rokmi vydávalo menej, vydavateľstvá mali buď šťastnejšiu ruku pri výbere kníh do prekladu, alebo si dali viac záležať...

      Odstrániť
  2. C.S.Lewis je kráľ ! Ten chlap proste vie písať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja si teraz idem kúpiť knihy - Mesto kostí
    http://rebekalifesryl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Harry Potter je samozrejmosť, ale všetky série sú výborne, až na tú piatu, tú som ešte nečítala a videla som ju na veľa blogoch, dokonca viem, že aj dvojka vyšla a hovorila som si, že sa do nej pustím, ale potom to akosi utíchlo a ja som na ňu zabudla. Takže ak sa do nej v najbližšom čase pustím, je to vďaka tebe :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Harry Potter je aj moja srdcovka ❤ Prečítala som už celú sériu asi päť krát a som toho schopná znova a znova ☺

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!