štvrtok, 15. januára 2015

Unboxing #2


Ahojte! Dnes som si vyzdvihol balík, ktorý mi prišiel od internetového kníhkupectva Preškoly.sk, za čo im veľmi pekne ďakujem, a tak som si povedal, prečo nie? 


*balík som chcel rýchlo otvoriť, čiže nebolo čas na nejaké trojhodinové kvalitné fotenie. Prepáčte za tú humus kvalitu. 




Ešte zabalená kniha/dementné 
zakrývanie mojej adresy...:D





















A teraz z blízka.... videli ste ju už bez prebalu, ak áno, tak musíte uznať, že bez prebalu je tiež úžasná :D






Takže knihu som už rozbalil, o to ide v tomto článku, čiže to bolo asi k tomu všetko. Ja sa teraz s vami narýchlo lúčim, pretože už idem čítať!

Adrián, Universe of Wonderful Books

8 komentárov:

  1. Jsem zvědavá, jak se ti to bude líbit :) Já Město kostí četla asi před 2 lety a tehdy jsem z toho byla úplně nadšená :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na 126 strane a zatiaľ je to dokonalé. Uvidím, ako to pôjde ďalej :))

      Odstrániť
  2. Ja som ju nikdy nečítala, čo ma štve -.- :DDDD) Je toľko dokonalých kníh, a kým ich všetky prečítaš..Ach :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale veď si ju dakedy prečítaš. A máš totálnu pravdu :D :)))

      Odstrániť
  3. Krásná kniha! První díl je povedený, tak doufám, že se ti bude líbit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Má moc hezký přebal, líbí se mi o dost víc, než v češtině. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To má, ale ja proste zbožňujem tie nové české obálky :)) :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!