streda, 18. februára 2015

Článok na tému #1

Ahoj všetkým! :) 
Dnes mám strašnú chuť rozkecať sa ostošesť, čiže aj ja sa zapájam k tým, ktorý píšu články na rôzne témy. Nie je to meme či nejaký projekt, je to len článok, ktorý nebude napr. recenzia, pravidelná časť nejakého meme či projektu alebo tag. Proste to bude článok, v ktorom sa rozkecám na danú tému, ktorá mi  poletuje po hlave a ja na ňu naozaj potrebujem robiť monológy, inak ma porazí.  :D
 Dnes sa chcem rozkecať o vydávaní kníh, pretože v poslednej dobe ma zaujíma len toto. Nebudem tu túto tému brať všeobecne, možno nie tak, ako by sa očakávalo, skôr sa chcem zamerať na svoju knihu. Ešte dávnejšie som vám spomínal, že píšem istú fantasy knihu, v tom článku som napísal, že som napísal zatiaľ 60 strán, to bolo asi v novembri/decembri. Dnes som na strane 187, na čo som veľmi hrdý, a hlavne, že som to nevzdal. A preto v poslednej dobe stále preklikávam na nete stránky, na ktorých sú rôzne diskusie a obkecávačky okolo témy vydávania kníh. Môj taký "malý sen" je vydať knižku, ktorú píšem. Povedal som si, že ak by mala mať táto kniha najmenej strán, tak aspoň 200. Neviem síce prečo, ale povedal som si to a zaumienil. Teraz som na strane 187 a ako tak pozerám, môj príbeh je asi v 75% deja. Čiže ako to tak vidím, a splní sa mi to - že moja kniha presiahne 200 strán - tak budem skákať radosťou. Ako som vyššie spomínal, svoju knihu by som chcel vydať. No veľmi sa na druhej strane bojím, že ako to už bohužiaľ býva, že budú na mojej knihe niečo meniť. Nerád veľmi čítam na nete, že niektorým pozmenia dej, že niektorým zmenia ich štýl písania - a to sa mi strašne nepáči.
 Podľa mňa vydavateľstvo by malo opraviť gramatické chyby, niektoré pasáže, ktoré naozaj nie sú potrebné a tak(dúfam, že ma chápete správne, tak ako som to myslel). Tiež chcem len niečo poznamenať - niektorý mi písali vtedy na tom článku(kde som písal, že píšem knihu) že mi držia palce a za to im veľmi ďakujem :) To bolo len také podstatné odskočenie od kecačky..vráťme sa do nej! Taktiež ma strašne(ale naozaj moc) zaráža, prečo niektoré vydavateľstvá vymazávajú scénky takej dokonalej a úžasnej autorke ako je Cassandra Clare. Ona píše naprosto úžasne, nechápem, čo na jej knihách je zle. Na nete som videl ako Cassie Clare pridala odkaz na vymazanú scénu z knihy, ktorá vyjde aj u nás - Mesto nebeského ohňa - a to ma naozaj vytočilo. Veď ona píše úžasne! Takže asi tak..
tá obálka
Taktiež som v tom článku som vám ukazoval obálku mojej knihy - páčila sa mi, ale... 
A tak som si urobil ďalšiu obálku. Veľmi by som chcel váš názor na ňu, či sa vám páči - či nie. Za vaše názory zatiaľ veľmi pekne ďakujem :) Taktiež som si zaumienil, že moja kniha bude z údajnej trilógie, čo sa mi asi sotva podarí, pretože rozvinúť príbeh do troch kníh, to nie je moja parketa. Druhú možno zvládnem, pretože v tejto knihe(čo teraz píšem) mám už naplánovaný koniec, ktorý bude vlastne "začiatok druhej knihy".  Taktiež som si už naplánoval aj názvy, ale to len tak pre zaujímavosť, ak by ste chceli vedieť. Knihu, ktorú píšem teraz má názov "Mechanické zaklínadlo", druhá kniha, ktorú by som chcel písať(no neviem či sa mi niečo také splní) bude druhý diel a má názov "Kráľovná Tieňov"(tento názov nie je vymyslený z brucha, je to vlastne to, o čom kniha bude) a ako názov(keby bolo keby) tretej knihy(ak by) bude "Polnočná smrť".
Nechcem vás už veľmi zaťažovať s mojimi myšlienkami, no s týmto sa musím pochváliť - urobil som konečne anotáciu. Nikdy som nevedel ako mám k tejto knihe napísať anotáciu, a keď som ju napísal, tak mala jednu a pol vety.  Teraz má síce len tri, ale...

Jackson Hall je mladý chlapec ktorý si chce len naplno užívať svoj život. Keď sa späť prisťahuje k svojmu dobrosrdečnému otcovi, zvalí sa naňho veľa prekvapujúcich a nemilých tajomstiev.Jackson Hall patrí totiž do sveta Necronov...

Takže to je moja anotácia, ktorá asi stojí za nič, no mne sa páči :D
Na záver sa chcem poďakovať za prečítanie môjho kecacieho článku a ak ste tento článok dočítali naozaj celý, tak to teda ste jednička, pretože si nemyslím, že niekto moje lietajúce myšlienky prečíta celé a že ho to bude aj baviť :)
Ja sa s vami lúčim a vy sa majte krásne! :)

Adrián, Universe of Wonderful Books

14 komentárov:

  1. Wau 😵 ten príbeh a obálka 😵 určite to skús poslať do vydavateľstva ☺ ak ti to vydajú (musia inak ich pôjdem zbiť) tak budem medzi prvými čo si kúpia tvoju úžasnú knihu

    http://www.adabookbook.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S vydáním tvé knihy ti přeji, co nejvíce štěstí!! Když jsem bývala menší, tak jsem také psala svou knihu, no moc daleko jsem se nedostala, ale musím podotknout, že i když jsem se na to teď zpětně koukla, tak se mi líbila, takže jsem alespoň na něco hrdá. Obálka tvé knihy je úžasná a anotacie také.

    WeeNeedBooks

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přeji hodně štěstí a ať se Ti podaří napsat i druhá a třetí kniha. Přečetla jsem Tvé myšlenky celé, protože mě zaujaly a na Mechanické kouzlo se moc těším :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Obálka je naozaj nádherná! Aďo, teším sa s tebou, hlavne nech ti to vyjde. A chcem byť prvá, kto si knihu prečíta, dobre? :) Keď ju dokončíš, hneď mi ju pošli, chcem byť prvá! Je ti to jasné? Ešte ti spravím aj reklamu na mojom blogu bro :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherná obálka a hlavně máš dobré nápady :) Na Mechanické kouzlo se těším, ráda bych si ho přečetla :) A smekám před tebou, že se ti daří takhle psát :) Protože třeba mě taky baví psát, ale se svými příběhy nikdy nejsem spokojená, takže vždy končí v šuplíku, většinou nedopsané..Opravdu doufám, že se ti podaří dopsat i druhou a třetí knihu :) Takže hodně štěstí a hlavně nepřestávej psát :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem :)) Neboj sa ich dopísať, zo začiatku sa mi môj príbeh zdal ako veľká debilina, čiže skús dopisovať :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow, to ti držím palce! Já mám problém cokoliv dokončit, ale když vidím, že je to možný.... Stává se z tebe moje inspirace :D A obálka vypadá moc krásně! :) Určitě se ti povedla. :) A ta anotace taky není vůbec špatná, jsem zvědavá, jak se to rozvine :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mám taký pocit, že takmer každý čitateľ si chce vymeniť rolu s autorom :3 :D Obálka vyzerá zaujímavo ( len ten nápis Jackson Hall je horšie čitateľný :D inak si viem úplne predstaviť ako by to vydalo yoli :D ) a názov sa mi vážne páči. Znie zaujímavo ( to je podľa mňa hlavné - získať si -potencionálneho- čitateľa -tvojej knihy- :DD možno preto ja nemám žiadnych :DD )
    Neplánuješ ju po častiach ( respektíve kapitolách ) pridávať na blog? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD Práve si mi dodala nápad, takže v najbližšej dobe budú časti z mojej knihy na blogu(len čo ma desí je to, že to má na prd začiatok :D)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!