sobota, 7. februára 2015

Knižná Predpoveď - Február

Ja vás vítam pri novom mesačnom meme s názvom Knižná predpoveď. Meme vytvorila blogerka Catty. 
O čo ide? Pomocou tohto meme zverejníme svoje plány na budúci či terajší mesiac, čo sa týka kupovania kníh, recenzných výtlačkov, príspevkov, proste všetko, čo plánujeme na daný mesiac.
Čiže budete môcť si pozrieť aké články by mali pravdepodobne vyjsť tento mesiac :)



Stenčovanie kôpky neprečítaných kníh, ktoré čakajú na poličke: 

Nuž, toto je pre mňa nejako troška náročné. :D Tak, určite sa dostanem k Mechanickému Princovi, čo je druhý diel Pekelných strojov od Cassandry Clare. K prečítaniu tejto kniha aspoň do polovice určite dôjde. Taktiež si myslím, že dočítam(aspoň sa dostanem za polovicu) knihu To najsladšie nakoniec od Alana Bradleyho. Taktiež by som sa chcel dostať aspoň do polovice Nočného cirkusu, ale to je len túžba :D Možno s Nočným cirkusom zájdem len o 20 strán ďalej :))


Rozširovanie zbierky kníh alebo Poličky sú preplnené na prasknutie:

S týmto mám problém, pretože vždy si poviem "nie nebudem si tento mesiac kupovať knihy, mám veľa neprečítaných alebo rozčítaných" - no aj tak sa nestane. O približne týždeň-až dva mi príde Harry Potter and the sorcerer´s stone - prvý diel v angličtine s nádhernou úžas obálkou. V mesiaci február si určite kúpim druhý diel Upírskej trilógie(prvý diel sú Žihadlá) a keďže stojí tri eurá v kníhkupectve kde sú všetky knihy lacné, takže si kúpim dve až tri knihy navyše, pretože nechať tú krásnu lacnú knižočku nie je vôbec ľahké. Čo sa týka recenzných výtlačkov plánujem si vypýtať Štyri-Veronica Roth(mňa ten názov strašne jeduje, lepšie by bolo Štvorka, ale čo už) a Kráľovná Tearlingu. Štyrku si určite vypýtam, no či aj Kráľovnú Tearlingu - to ešte uvidím...


Recenzie a ostatné príspevky: 

Takže už naozaj čoskoro vyjde recenzia na Mechanického anjela, potom určite budú recenzie na Štyrku a ďalší recenzák. Taktiež bude recenzia na To najlsadšie nakoniec a božedaj nech sa mi podarí vydať aj recenziu na Žihadlá. Bude aj nové meme na tomto blogu -Waiting on wednesday(dúfam, že som to dobre napísal, inak ma opravte) čo je meme na stredu a na tomto blogu bude vychádzať každú druhú stredu, pri naozaj najhoršom každú tretiu stredu :) Taktiež plánujem ďalšiu časť On my wishlist, ktorý už tu nebol veľmi dlho(no radšej neskôr ako nikdy). Určite bude mesačná chvástačka - veď to je vlastne každý mesiac :D A určite bude aj ďalší unboxing, to vám zaručujem! :D No a ako posledné, bude určite Top 5(zatiaľ síce neviem pre akú tému) - toto meme proste úplne milujem a u mňa bude každý mesiac. Na 80 percent :D


Takže to je z mojich plánov asi všetku, dúfam, že sa mi podarí zrealizovať všetko čo je tu napísané, pri najhoršom aspoň viac než polovicu z mojich plánov :))

A čo vy? Aké plány máte na tento mesiac? 
Majte sa krásne a knihám zdar!

Adrián, Universe of Wonderful Books

4 komentáre:

  1. Ja som si tiež hovorila, že by som chcela ešte tento týždeň prečítať Mechanického princa a potom rovno aj Mechanickú princeznú, pretože mi to na poličke stojí už dosť dlho a Cassandru zbožňujem. Tak dúfam, že sa to podarí prečítať aj tebe aj mne :D A na recenziu na Mechanického Anjela sa veľmi teším, som zvedavá, ako sa ti páčila :)
    Toho anglického Harryho Pottera ti závidím. Budeš mať britské či americké vydanie? Lebo mne sa páčia obe a neviem, ktoré si objednať. Chcela by som si kúpiť celý set ako odmenu, že tento rok skončím bakalára :D
    Dúfam, že sa ti podarí splniť aspoň väčšinu z tvojich plánov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to teda dúfajme! :D To som rád, že sa tešíš, veľmi ma to potešilo :)) Prepáč, ja neviem presne či to je to britské či americké vydanie :D Môžem ti len povedať, že je to nová edícia od Bloomsbury a má ju tiež aj Maťa. Myslím si, že to je to americké vydanie...no neviem :D :))

      Odstrániť
    2. To je britské vydanie, to si chcem kúpiť aj ja a má ho aj Maťa :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!