pondelok, 2. februára 2015

Mesačná Chvástačka za Január + ako som dopadol v 24-hodinovom read-a-thone...



Táákže...najprv k failovanému read-a-thonu. Moje plány boli takéto: Mechanický anjel, To najsladšie nakoniec. Ešte tam bol aj Mechanický princ, ale vedel som, že sa k nemu nedostanem. Mechanického anjela som prečítal do približne polovice(za readathon) presnejšie prečítal som z neho 156 strán z toho 32strán som mal prečítaných deň pred tým. Z knihy To najsladšie nakoniec- nejako ma až tak nebavila - som prečítal 31strán, skončil som teda na strane 61, keďže pár tých strán som mal ešte asi týždeň pred tým. Potom som sa rozhodol, že dočítam knihu Krátky druhý život Bree Tannerovej - bol som asi ešte dakedy v novembri na strane 60(plus niečo) a cez readathon som to dočítal, čiže to je nejakých 80strán(plus mínus). Keďže bol víkend, tak k nám prišla návšteva a bum! cez návštevy neviem čítať. Takže keď neskôr odišla, už sa mi nechcelo čítať a tak som si re-readingoval minuloročné čítanie, komiks X-men: Nadaní( ja proste milujem X-mena), keďže v komiksoch v sérií UMKK nie sú očíslované strany, myslím si, že komiks mal nejakých cca100strán. A to je všetko. Musím povedať, že 24-hodinový read-a-thon je NAJLEPŠÍ! Je to proste zábava! Teším sa na ďalší.
A teraz k chvástačke za január...
Za Január mám len štyri knihy. A to preto,že cez január proste som nemal náladu tak veľmi čítať. No veď viete - bolo skúškové obdobie aj s vysvečkom. Takže za január mám 4 knihy - jednu kúpenú. jednu vymenenú a dve ako recenzné výtlačky.  


Mesto kostí - Cassandra Clare(Nástroje smrteľníkov - The Mortal instruments #1)

Recenzia je TU.

Mesto kostí je veľmi podarená knižka. Rýchlo sa číta a je hrozne napínavá. Pri tejto knihe nemôžete len tak jednoducho prestať čítať. A je o sto-krát lepšia než film - to vám garantujem! :D
Knihu som dostal od kníhkupectva PreŠkoly.sk za čo im veľmi pekne ďakujem :)
                                                              


To najsladšie nakoniec- Alan Bradley(Prípad Flávie de Luce #1)

K tejto knihe som sa dostal výmenou s blogerkou Anet. Kniha je veľmi krátka, rýchlo sa číta. Je to taká oddychovka. Som niekde na strane 60 - je to dobrá knižôčka, ale ja ju proste nevydržím čítať hodinu. Proste prečítam si nejakých 20 až 30 strán a je to. Proste je to oddychovka, ale páči sa mi. Čoskoro ju dočítam a potom urobím naň recenziu!




Žihadlá - Guillermo Del Toro, Chuck Hogan(Upírska Trilógia - The Strain Trilogy #1)


Túto knihu som kúpil za dve eurá! A ešte ten pocit, že je na martinuse vypredaná a vy ju kúpite úplne novú za dve eurá v kníhkupectve... :D
Je to teda o upíroch, ale pozor! žiaden Twilight! Som teda na strane 25 ale je to úžasné! A ten prológ na začiatku - najlepší prológ aký kedy som čítal







 Mechanický anjel - Cassandra Clare(Pekelné stroje - The Infernal Devices #1)
Véééľmi dobrá kniha :) Musím povedať, že sa mi o trolinku páči viac ako Mesto kostí. Táto kniha už je len úžasná len preto, že sa odohráva vo viktoriánskom Londýne a to obdobie v tejto knihe je naprosto dokonalé... 
A ďakujem internetovému kníhkupectvu PreŠkoly.sk za poskytnutie tejto úžasnej knihy..
Inak, prepáčte, že fotka knižky je otočená, ja som ju síce v editore upravil tak, aby bola normálne otočená(tak ako aj tie hore) ale služba blogger mi stále túto fotku dáva takto....

Tak..to boli všetky knihy za január. Vyfotil som ich aj dokopy, len že služba blogger mi robí nervy - totiž mi ju stále prevracá ako aj s fotkou Mechanický Anjel....
Veľmi pekne vám ďakujem za prečítanie si článku. A už sa teraz môžete tešiť na nový projekt, ktorý je na základe "Art & Crafts"
Vlastníte nejakú knihu z týchto? Aký máte naň názor? Svoje vetičky píšte do komentárikov.
Majte sa krásne a knihám zdar!

Adrián, Universe of Wonderful Books

4 komentáre:

  1. Krásné přírůstky a skvělý výsledek v read-a- thonu :) Mechanického anděla bych si taky chtěla přečíst a ještě více by mě potěšilo, když by ho vydali i v češtině :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Ja si myslím, že keď v Česku vyšli aj Nástroje, tak toto proste musia vydať! :) :D

      Odstrániť
  2. Souhlas! Město z kostí ve filmu bylo fakt děsné! Hlavně ten přeplácaný konec. Ale kniha mě také nesmírně bavila :) Ale dočetla jsem se jen do třetího dílu. Přišlo mi, že už to šlo s kvalitou dost dolů, tak jsem se bála číst dál.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak! :)) No, to väčšina hovorí, že po tretí diel je to dobré a že potom už také slabšie.. Ja si plánujem prečítať všetky časti, takže uvidím, aké to bude :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!