utorok, 10. februára 2015

Ten Of Tuesday #1(+Informačka)

Dnes som mal veľmi veľkú chuť na nový projekt, ktorý by bol len v utorok. 
A keďže som nič také, čo by mi padlo do oka nenašiel, rozhodol som sa, že si spravím vlastný projekt a dal som mu názov Ten Of Tuesday. 
Budem rád, ak sa vám projekt/meme zapáči a bol by som strašne nadšený, keby sa doň aj niekto zapojil. Čo je asi taký len sen... :D



Projekt je veľmi jednoduchý, keďže som ho vymyslel behom troch minút. Ak sa niekto doňho zapojí(čo je asi tak na jedno percento možné) tak si môže naplánovať vydávanie článkov, kedy sa mu zachce, len jedno pravidlo tu je - musí byť vždy utorok. Najlepšie by bolo, keby(ako u mňa) bude vychádzať každý druhý utorok, no či raz do mesiaca, každý týždeň, raz za polroka, to mi je jedno. Projekt sa volá Ten Of Tuesday a musí byť v utorok, nie v iný deň. Veď to má aj v názve! :D 

O čom vlastne je? Projekt je o tom, že vždy napíšem(pokiaľ sa niekto aj zapojí, tak aj on/ona) desať vecí - 4 knižky, ktoré by ste si chceli čo najbližšie prečítať, 2 knihy, ktoré by ste si chceli čo najbližšie zakúpiť, 2 knihy ktoré budete najbližšie čítať, 2 knihy, ktoré čítate
Nie je to nič nové, je to skôr zhrnutie viacerých projektov a meme v jednom. 
A ja už sa vrhnem do článku.

4 knihy, ktoré by som si chcel čo najbližšie prečítať:  Mesto popola, Mechanický Princ - oboje od Cassandry Clare, Štyri od Veronici Roth a Nákaza, čo je druhý diel série Žihadlá
2 knihy, ktoré by som si chcel čo najbližšie zakúpiť:
Nákaza, tú si asi aj zakúpim, pretože stojí len tri éčka, Mechanická Princezná, ktorá stojí v Tescu šesť eur a je od Cassandry Clare
2 knihy, ktoré budem čo najbližšie čítať: Mechanického Princa, to určite -Cassandra Clare  a Kráľovná Tearlingu(ktorá mi už zajtra príde) - Erika Johansenová
2 knihy, ktoré čítam: Sukuba 1:Trápení(Richelle Mead), To najsladšie nakoniec(Alan Bradley)

Kto je zapojený?:
Anet
Aďa

Takže to je asi aj všetko. Ja dúfam, že na môj nápad nebude až veľa hatov :D Pokiaľ by ste sa chceli zapojiť do projektu, napíšte mi do komentára vaše meno a odkaz na blog a ja vám ho do tohto článku pripíšem(ak sa teda niekto aj pridá) a ja dúfam, že ste môjmu výplodu fantázie pochopili. Ja sa s vami už lúčim a prajem krásny zvyšok dňa!

Adrián, Universe of Wonderful Books

7 komentárov:

  1. Joj, adriánko, ja sa ti zapojím. Ale vieš ako ťa mám rada a že nerada ti robím reklamu bro :) :DDD to je proste taká zlomyseľnosť odo mňa! :DDD
    Určite ma tam napíš, v utorok pridávam :) len mi to nezabudni pripomenúť prosím ťa, okay? :D
    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj aj ja sa zapojím :) sice v utorky pridávam recenzie ale nejak to ešte naplánujem.
    http://adabookbook.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj, tak to sa teším, ďakujem :)) Už idem ťa tam pripísať :)

      Odstrániť
  3. Skvělý projekt/meme :) Vážně pouvažuji o tom, že se zapojím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Tak dúfajme, že sa zapojíš :) Bol by som veľmi rád :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!