sobota, 14. februára 2015

TOP 5: Nadprirodzené Bytosti



Ahojte! Ja som tu zasa s ďalšou časťou do meme, ktoré mám veľmi rád, ktoré ma neustále baví, ktoré vytvorila Timi z blogu My Kingdom, s názvom Top 5.
 Dnes vám ukážem, aké nadprirodzené bytosti sú podľa mňa najlepšie!
Tak poďme na to!





5. Vlkolaci
Vlkolakov mám rád a to asi len kvôli tomu, že ich mám radšej než upírov. Dal som ich na posledné miesto, pretože ostatné mám proste rád viac, no čo už :) 
O vlkolakoch(samostatne) som ešte nečítal, no už dlho si chcem prečítať Štvanicu od Patricie Briggs, ktorá je o vlkolakoch a vraj je aj dobrá. Takže keď prečítam, uvidím :)


4. Víli
Víli som zo začiatku nejako nemal rád, alebo presnejšie, skôr som si ich nevšímal :D Ale keď som prečítal jednu z mojich topiek - knižku Krídla od Aprillyne Pike, úplne sa to zmenilo. Zapáčili sa mi hlavne víli, ktoré vytvorila Aprillyne a potom keď už tak víly z môjho naj seriálu Once upon a Time. Inak asi už nič :D



3. Smrťožrúti 
O tom že Harry Potter je Harry Potter, nemusím diskutovať. A keď ma poznáte lepšie, čo asi nie, tak viete, že moja najobľúbenejšia postava z celého HP je Bellatrix Lestrangeová. Nielenže bola zlá a mocná(čo ja mám najradšej na kúzelníkoch a pod.) ale bola aj smrťožrútka. Tým sa môj obdiv k smrťožrútom vytvoril. Takže tak




2. Tieňolovci 
No, čo k tomu dodať :) Vždy sa mi páčili Nástroje smrteľníkov, hovoril som si faj film, ale keď som prečítal knihu - panebože, stal sa zo mňa veľký ale naozaj veľký fanúšik tohto sveta, ktorý vytvorila Cassandra Clare. Tieňolovci boli pre mňa niečo nové.A prečo druhé miesto? Pretože Issabelle...


1. Čarodejnice
Ach, kto to nečakal :) Čarodejnice sú pre mňa proste jednička. Milujem knihy o čarodejniciach, filmy o čarodejniciach, seriáli o čarodejniciach, proste s nimi všetko... A dúfam, že nemusím pripomínať  - zbožňujem, keď je čarodejnica zlá a mocná a to sa týka proste všetkých bytostí... :D

Tak, to je asi všetko z tejto časti :)
Ja vám predovšetkým ďakujem za priazeň :)
Za každý koment či odber veľmi pekne ďakujem

Adrián, Universe of Wonderful Books

8 komentárov:

  1. Já četla s vlkodlaky knihu Syn pekel a na to, že je to od české autorky, tak mě to velmi mile překvapilo :)
    http://fantasy-maniak.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já četla s vlkodlaky knihu Syn pekel a na to, že je to od české autorky, tak mě to velmi mile překvapilo :)
    http://fantasy-maniak.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Syn pekel - tú knihu si chcem už strašne dlho prečítať a tým, že si sem napísala, že to je od českej autorky si ma teda dostala! :DD

      Odstrániť
  3. Ehm, nechci vypadat jako nějaký nevzdělanec, ale totálně plavu v tom, co jsou ty příšerky na 2. místě zač :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To nevadí :)) Tieňolovci sú napoly anjeli a napoly ľudia,ktorý zabíjajú démonov :))

      Odstrániť
    2. Moc díky za objasnění :)

      Odstrániť
  4. Tieňolovci sú super.:) Bellatrix ma fascinuje, ale nemôžem jej odpustiť Siriusa, ktorého mám radšej.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú :)) Ja som jej Siriusa mohol odpustiť, toho som si dajako moc nevšímal :DDD

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!