pondelok, 16. marca 2015

Článok na tému #2 alebo moje dementné dilemy...

Zdravím vás! Po týždni, áno, po týždni je tu nový príspevok.
Opäť je to vykecávací článok a dopredu vás upozorňujem, že ak vám tento článok vadí, proste tam vpravo hore je červený krížik a ak ho stlačíte, svoje utrpenie skončíte.
A pre tých, ktorý sa rozhodli tento článok prečítať, tak o.k... :D
Inak, dnes to nebude úplný článok-na-tému, proste to nebude len na jednu tému...




Tento príspevok označujem heštegom #vyjadrovanienaúrovnihúpaciehokoníka, čiže asi tak k prvej veci...
Určite ste si všimli moju "krásnu" aktivitu na tomto blogu. Je naozaj, popravde, príšerná. ALE polepším sa, to určite. Myslím si, že každý bloger(s jedným g alebo dvomi?) má niekedy proste menšiu prestávku...
Ako s prvou vecou na zverejnenie - s mojim blogom sa nejako neviem uspokojiť(teraz to nemyslím nejakým perverzným štýlom, ako niektorý chápu) ale naozaj, stále sa mi na ňom niečo nepáči. Znova som zmenil vzhľad blogu. Mne sa páči, ale naozaj, naozaj potrebujem váš názor. A čo najpravdivejší.
Tento vzhľad sa mi páči ale stráášne ma rozčuluje tá ikona vpravo hore "follow me on twitter", strašne ma to irituje, no nič sa s tým nedá urobiť. Ale za tento vzhľad to nejako už strpím. Inak, ak by ste nevideli(čo je naozaj minimálna šanca" kategórie ako recenzie, meme, diy a tak najdete hore, hneď naľavo od toho "twitter vtáčika". Síce si myslím, že to každý tam vidí, ale ak ste človek ako ja a musí vám človek povedať, že to tam je aby ste to videli, tak som to sem napísal. Ďalšie rubriky ako giveaways, výzva 2015 atď som dal pod widget "Tento blog nájdeš aj na.."
Druhá vec..v poslednej dobe nič iné mi neletí v hlave než, ako inak, Once upon a time. Ako, aj pred tým som bol s tým závislí ale teraz?! Teraz to je ešte horšie! :D Nemôžem sa dočkať vždy novej časti a strašne by som chcel vedieť, ako to celé všetko dopadne a chcel by som vidieť koniec, pretože názov 21. časti je "Operation Mongoose part 1" a vo OUaT sa naozaj ukáže autor, čiže to bude hustý :) Ale zároveň koniec nechcem ani vidieť ani o ňom počuť, pretože...keď skončí 4.séria ouat tak potom pokračovanie až 28. februára(ako vždy) a obávam sa, že dovtedy nevidržím a bože chráň tvorcov OUaT, keď sa rozhodnú, že stačili štyri série...Inak musíte uznať, že herečka, ktorá hraje Cruellu de Vil je naozaj úžasná a že tú postavu vie dokonalo zahrať...
S treťou vecou je téma príspevky. Na blogu, ako som už spomínal, v poslednej dobe nie som moc aktívni. Svoj projekt Ten of tuesday som sa rozhodol, že ho budem robiť vtedy, kedy sa mi zachce :D Je to debilné, ale tak čo...
Zajtra pravdepodobne napíšem recenziu na Bylo nebylo...
Inak, síce som svoju aktivitu na blogu zanedbával, ale v písaní nie. Druhý diel Jacksona Halla(po Mechanickom zaklínadle) s názvom Kráľovná Tieňov už mám rozpísaný, už som na 25 strane, čo ma nesmierne teší. Navyše píšem príbeh o Immelde Janeovej o ktorej sa z Jacksona Halla vie naozaj veľmi málo a dal som jej názov "Kráľovná čiernej mágie" - keďže ona aj je :)
A ma aj napadlo, že ak by ste chceli článok o tom, ako som upravoval obálku na moju knihu, stačí napísať do komentárov...
A posledná vec - ááách škola! Neznášam, ale neznášam, keď zazvoní na koniec prestávky a následuje matika...Neznášam matiku, neznášam učiteľa matematiky, neznášam...A ako vždy, zajtra, utorok je najťažší deň v škole za týždeň..aspoň že máme fyziku voľnú...

Ospravedlňujem sa za rozpísanie..sorry :)
Ďakujem, že ste si článok prečítali a že vám neškodí :)
Uvidíme sa opäť nabudúce a vy sa majte dovtedy krásne!


Adrián, Universe Of Wonderful Books

3 komentáre:

  1. Uff.. ja som robila cez víkend re-watching 3. série OUaT a konečne som sa dokopala k 4. .. Pozerala som ten dvojdiel 9, 10 a.. proste nie. Ďalej to pozerať nedokážem!
    Vážne, vážne, ale ultra-mega-galakticky-vážne milujem Killiana ( som tak trošku odhodlaná pomenovať nejaké moje dieťa po ňom! :DDDD ) a proste keď mu Rumpl ( toho mám tiež "celkom" - ha.ha - rada, ale po smrti Bea ma začína srať ) vyrval srdce .. a proste.. uaaaaa!
    Nechcem. Nechcem. Nechcem! Potrebujem viac času na to aby som to rozdýchala!!!

    Vzhľad máš pekný, len ( mi podľa tvojej fakulty moc nesedí :D Hneď ako sa mi blog načítal, automaticky mi pripomenul Chrabromil! ) tie kytičky mi prídu tak trochu zbytočne naviac :D

    A chá, chá, naša matikárka zajtra chýba :333 :D hell yes! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jelikož mám ráda červenou barvu, tak tento blog přitahuje mou pozornost. Je pěkný a s tím twittrem si nedělej hlavu, nic ani nikdo nemůže být dokonalý :) A popravdě si vystihl mou dnešní náladu obrázkem Barta Simpsona: I hate school! :D
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!