nedeľa, 29. marca 2015

My Easter TBR | Čo budem čítať na Veľkú noc?

Nazdar! Ďalšie prázdniny sa konečne blížia a už vidím, že zopár blogerov si už dáva na blog svoj list TBR na Veľkú noc a keďže aj ja chcem niečo "naviac" prečítať cez tie prázdniny, tak opäť si dávam list kníh, ktoré by chcem dočítať alebo začať čítať. Nebudem si tu dávať nejaký "nezvládnuteľný" počet kníh, budem rozmýšľať realisticky a vyberiem knihy, ktoré by som mohol stihnúť za ten týždeň niečo s nimi urobiť.
A aký je ten váš Veľkonočný TBR? :)




1. Tigrova Kliatba(Colleen Houck)
Tigria sága, prvý diel
Túto knihu proste...milujem. Je skvelo napísaná, jednoduchá, zaujímavá. Som na strane niečo cez 170-tku a mohol by som sa dostať cez prázdniny aspoň cez sto strán, pretože je naozaj pútavá. Normálne sa zastavujem nad tým, ako som si ju neprečítal skôr...
A strašne sa chcem dostať už k časti, kde bude všetko vysvetlené a rozuzlené a...chápete to. A veľmi sa teším na ďalšie časti.


2. Mechanický Princ(Cassandra Clare)
Pekelné stroje, druhý diel
O tom, že pekelné stoje zbožňujem a že ich mám 
radšej než Nástroje smrteľníkov hovoriť nemusím. Mechanický anjel sa mi strašne moc páčil a opäť sa strašne teším na to "veľké" rozuzlenie. Mechanického 
princa už chcem mať konečne prečítaného, no som zatiaľ na začiatku knihy a cez prázdniny by som chcel aspoň nejako pokročiť v čítaní, pretože je to napínavejšie a napínavejšie.


3. Harry Potter and the Philosopher´s stone(J.K.Rowling)
Harry Potter, prvý diel
Túto knižku mám už doma od asi polovici marca. A odvtedy som prečítal veľmi málo. Ono síce tomu rozumiem, len sa mi to pomaly číta. A tak dúfam, že cez prázdniny prečítam aspoň niečo...
Inak, toto je posledná kniha z tohto zoznamu :D

Aké máte čítacie predsavzatia na prázdniny vy? Čo budete čítať?
Ďakujem za prečítanie článku a majte sa krásne! Uvidíme sa nabudúce!



5 komentárov:

  1. Já bych se především chtěla pustit do posledního dílu HG a také do Rezistence :) Jiné plány si zatím nedělám :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Do posledného dielu HG sa určite pusti! Je dokonalý! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé, další, co se pustil do Harryho Pottera :) V poslední době často narážím, že se blogeři do čtení HP pouští, propásla jsem něco? :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) Neviem, neviem, ale možno to bude tým, že proste všetci milujeme HP... :))

      Odstrániť
  4. Já musím především dočíst recenzní výtisky :) Cinder a Arkádii. Pak bych se ještě ráda vrhla na Golemu a džina v New Yorku, které mám z knihovny a doma mi leží už pěknou dobu :D
    Ale jak se znám, tak to stejně nestihnu.
    Pěkný seznam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!