pondelok, 9. marca 2015

TOP 5: Knihy, ktoré by som chcel vidieť vo filmovom spracovaní

Ahojte! Je tu ďalšia časť z meme Top 5,ktoré vytvorila Timi z knižného blogu My Kingdom. Dnes s témou o knihách,ktoré by som chcel vidieť ako aj film. Tak Poďme na to! 




1.Mechanický anjel(Infernal Devices) Cassandra Clare

Ach! Ako strašne by som chcel vidieť túto knihu ako film. To, že milujem TMI nemusím hovoriť, no musím sa priznať, že Pekelné stroje sa mi páčia trošku viacej. A keby sa táto kniha sfilmovala - bomba! Ja si síce myslím, že ju nesfilmujú keďže to je séria pred hlavnou sériou TMI čo sa väčšinou z toho nerobievajú filmy. Ale keby... :))









2.Asylum(Asylum 1) Madeleine Roux

Keby z tohoto bol film.... by tuhla krv v žilách. Túto knihu nesmierne milujem, nie je to horor, skôr "strašidelná fantasy" je to niečo na spôsob Domov pre neobyčajné deti Slečny Peregrinovej, ibaže to je trochu viacej strašidelnejšie. Knihu, samozrejme, odporúčam všetkým a keď si ju prečítate, tak uznáte, že keby toto bol film..bola by to riadna pecka!







3.Draki(Firelight 1) Sophie Jordanová

Fantasy o drakoch, no nie taká "klasická".
Keby z tejto knihy bol film, bol by hlavne najzaujímavejší tými draki a tiež aj špeciálnymi efektami. Dej je skvelý, kniha ma nesmierne bavila, užíval som si ju a nevadilo by mi, keby uvidím trailer na film, podľa tejto predlohy... 









4.Krídla(Wings 1)Aprilynne Pike

Tiež fantasy, o vílach  a tiež nie je taká "klasická". Tiež je to prípad ako s draki - je to fantasy kniha o drakoch vyrozprávaná z úplne iného pohľadu.
Táto kniha ako film by bola podľa mňa veľmi dobrá. Tiež by tam bolo veľa zaujímavých špeciálnych efektov. Tvorcovia filmov by neľutovali, keby aj túto knihu by si zobrali do parády...






5. Selekcia(The Selection 1) Kiera Cass

Túto knihu určite poznáte či už preto, lebo ste ju čítali, či už preto, že všade okolo nej bolo veľké haló, či už preto, že má nádhernú obálku. Táto kniha neviem, či by bola nejakým "dokonalým" filmom, ale rozhodne by som to chcel vidieť. Ako film by možno pôsobil trochu romantickejšie, ale vidieť krásne dievčatá v šatách... Uhm! :DD







Takže to bolo všetko pre dnešnú časť tohoto úžasného meme. Možno si hovoríte, prečo som sem nedal napríklad Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej či Volání netvora, o ktorých kecám stále, no tie už sa ako filmy pripravujú.. :))
Dúfam, že sa vám článok páčil :))
Za každý koment či odber na blogu veľmi pekne ďakujem :3
Prajem pekný zvyšok dňa!

Adrián, Universe of Wonderful Books

8 komentárov:

  1. Ani jednu knihu jsem nečetla a strašně se za to stydím, Selekce mi leží v knihovničce již nějaký čas a furt její četbu odkládám :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vážne nemusíš :) A Selekciu si prečítaj, je to ľahká knižka, rýchlo sa číta :))

      Odstrániť
  2. Mechanický Anjel by bol naozaj super film, keď nad tým tak teraz rozmýšľam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. TID a TMI aj tie ďalšie knihy od Clare by mali byť sfilmované spolu ako seriál Shadowhunters :3 :D A Selekcia myslím, že mala byť tiež seriál, ale zrušili to :D
    Ale Drakie by mohol byť super! :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tom som počul,bol som rád, len čo ma zaskočilo - "vraj" tam už nebudú tí herci, akí boli vo filme Mesto kostí...čo ma zarazilo :D A o Selekcií viem tiež, škoda že to zamietli:))

      Odstrániť
  4. Z těchto knih jsem četla jen Selekci a Křídla a Selekce by vážně byla dobrý film, nebo seriál. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ona mala byť seriál, proste nechápem ako to mohli zamietnuť :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!