štvrtok, 19. marca 2015

TOP 5: Obľúbené ženské postavy

Čau! Je tu ďalšia časť môjho veľmi obľúbeného meme, ktoré ma nesmierne baví. 
Meme vytvorila Timi z knižného blogu My Kingdom. 
Dnes to máme na tému najobľúbenejších ženských postavách. 
Síce to bude pre mňa ťažké, ale nejako to už zvládnem.
Tak sa vrhnime na to!




5. Jacinda(Draki, Sophie Jordan)
Jacindu som si obľúbil. Bola pekná, milá, bol to drak...No miestami mi liezla trošku na nervy z jej problémov a preto je u mňa na piatom mieste.



4. America Singerová(Selekcia, Kiera Cass)
Americu...mám veľmi rád. Od začiatku mi bola veľmi sympatická a od začiatku knihy som si ju veľmi obľúbil. Nebola to taká tá "klasická" ženská hrdinka, ktorá je dokonalá vo všetkom, v čom sa len dá. Autorka Kiera Cassová veľmi dobre a originálne vytvorila túto postavu, ktorú si proste musíte zamilovať. Bohužiaľ, mám tu moje obľúbenejšie ženské postavy a preto America Singerová má štvrté miesto :)




3.Tessa Grayová(Pekelné stroje, Cassandra Clare)
Ách... :D Tessu Grayovú proste milujem! Je proste oveľa lepšia než Clary Frayová, podľa mňa je Tessa lepšia vo všetkom. Ihneď, ako som začal čítať o nej v Mechanickom anjelovi, prvej knihe zo série Pekelné stroje, som ju miloval. Obdivoval. Tessa je proste úžasná ženská postava, ktorú Cassandra Clare podľa mňa lepšie vytvorila. Ale musím jej dať tretie miesto. 


2. Hermione Granger(Harry Potter, J.K.Rowling)
No kto už by toto nečakal! :D Hermionu proste musia všetci milovať. Je to proste dokonalá a úžasná ženská postava. Je múdra a
veľmi milá(a tiež aj pekná) a ja ju priam zbožňujem. A to že je to z Harryho Pottera, to snáď nemusím pripomínať.
"To nie je Leviosá, ale Leviósa"



1. Katniss Everdeen(Hunger Games, Suzanne Collins)
No a ten, kto sleduje tento blog už dlhšie, určite nemôže byť prekvapený. O Katniss Everdeenovej snáď hovorím stále dookola. Samozrejme, som veľký fanúšik hier, kde sa zabíja a.k.a Hunger Games a Katniss milujem už od úplneho začiatku! A ešte ju aj hrá Jen Lawrence, proste úžasná herečka. Má odo mňa prvé miesto.

Tak, to bolo na dnešnú časť komplet všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil.
Ja sa s vami lúčim a vy sa majte krásne, uvidíme sa nabudúce!


5 komentárov:

  1. Ach, Katniss, také patří mezi mé nejoblíbenější ženské hrdinky, či jednoduše postavy. Stejně tak jako Hermione z HP, to jsou prostě legendy, na které já osobně nikdy nezapomenu :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám najradšej Katniss, samozrejme. :3 Pekné meme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak teď se trošku stydím, protože jediné, co jsem četla je Selekce a HG :D. S Americou souhlasím, ta je také jednou z mých nejoblíbenějších postav, ale Katniss mi občas hodně lezla na nervy, asi bych ji nezařadila jako moji nejoblíbenější :D, ale do top 5 by se možná vešla :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!