piatok, 27. marca 2015

TV Series #1

Ahojte! Zase sa znova vidíme a dnes tu mám pre vás opäť niečo nové. U Anet(určite ju poznáte) ma zaujalo meme, kde predstavovala filmy, ktoré sa jej páčili a tak som sa rozhodol, že ja urobím niečo podobné až nato, že budem kvákať o seriáloch. Tak hoďme sa do toho!
Než začnem s úplným článkom, mám za úlohu vám odporučiť blog, ktorý založila Anet s ďalšími blogerkami, volá sa Blog About Everithing a určite ho čeknite! :)
A teraz k veci...
Každú časť(meme nebude vychádzať veľmi často, pretože x seriálov som ešte nevidel) budem predstavovať jeden či dva seriáli(ak budem mať zasa nejakú eufóriu, tak aj tri), ktoré sa mi páčili a niečím ma zaujali.

Charmed(Čarodejnice)
Prvá epizóda: 7.októbra. 1998
Posledná epizóda: 21.mája.2006
Tvorba programu: Constance M. Burge
Herecké obsadenie: Holly Marie Combs(Piper), Allyssa Milano(Phoebe), Rose McGowan(Paige),Shannen Doherty(Prue), Brian Crause(Leo), Julian McMahon(Cole)
O čom je?: Charmed je americký fantasy televízny seriál. Príbeh je o troch sestrách, ktoré sú najmocnejšími dobrými čarodejnicami na svete. Každá zo sestier má jedinečnú magickú silu, ktorá rastie a vyvíja sa v priebehu ich života. Sestry Halliwellové žijú v San Franciscu a svoje schopnosti používajú na boj proti démonom a iným zlým silám.

Naozaj netuším, kto tento seriál nepozná. Ja som na tomto seriály vyrastal. Miloval som ho a milovať ho aj budem, pretože je podľa mňa skvelý. Si pamätám, každú nedeľu chodieval na markíze o jedenástej hodine a ja som sa nemohol dočkať, dokým zasa neuvidím ďalšiu časť. Seriálu pomohlo aj veľmi dobré herecké obsadenie, zvlášť obsadenie troch sestier. Keď som mal sedem rokov a práve vysielali koniec tretej séria, priznám sa, že som sa vtedy rozplakal, pretože bolo strašne ľúto, že Prue zomrela. Ja som mal totiž najradšej Prue, ona je proste podľa mňa dokonalá a neviem si ani predstaviť, že by túto rolu hrala iná herečka ako Shannen. Naozaj ho odporúčam všetkým, ktorí tento seriál nevideli. Seriál ma osem sérií po dvadsaťdva častí(ak sa mýlim, opravte ma), no ubehne to ako voda. Určite budete hltať časť po časti až dokým váš rozum prestane byť napätý z toho, čo bude ďalej. Aspoň ja som to tak prežíval :D

To bolo všetko k dnešnému novému článku. Dúfam, že sa vám aspoň trocha páčil. Majte sa krásne a užite si zvyšok dňa spolu s víkendom!


9 komentárov:

  1. Super nápad! Čarodějky samozřejmě znám, protože jsem na nich taky vyrostla. Ještě v družině jsem si na ně s kamarádkami hrála a úplně jsem to zbožňovala!! :DD

    http://we-need-books.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) A kto by samozrejme nie, podľa mňa ich všetci poznajú :D :)

      Odstrániť
  2. Pěkný článek, ale na tento seriál už mi jaksi nezbývá čas. A to hlavně proto, že už sleduji jinou řadu seriálů. Ale rozhodně děkuji ta tip :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ale snáď sa dakedy k nemu dostaneš :)

      Odstrániť
  3. Lol, seriál môjho detstva ( samozrejme spolu so Xenou, Herculesom a Gilmore girls :DDD ). Shit, ešte teraz si dokážem vybaviť ako sme sa v družine na to hrávali, ja som bola vždy tá Piper a môj kamarát Leo ( o.O :DDD ) a nejakým náhrdelníkom sme krúžili nad letákom z dráčika :DDD
    Prvé série boli super, ale potom to ( ako väčšina seriálov ) išlo do sračiek :D
    Aj tak, pekný článok :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hah, to krúženie náhrdelníkom nad letákom z dráčika ma teda pobavilo :DDDD

      Odstrániť
  4. Jako malá jsem tenhle seriál milovala :D ale když jsem si ho kdysi dávno pouštěla znova, tak jsem ho ani nedokoukala. Ale jak jsem se podívala na ten trailer, mam chuť se do nich pustit zase :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No tak ja tento seriál nepoznám. Asi som jediná. Ale super článok! :)


    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!