pondelok, 2. marca 2015

"Týždeň s Mechanickým zaklínadlom" - prológ

Ahoj again! Som veľmi rád, že dnešnú časť splním, keď že som spomínal, že budem preč. Ale i tak sa mi to podarilo. Dnes vám ukážem prológ z Mechanického zaklínadla ale upozorňujem vás, že prológ je naozaj krátky, veľmi krátky, čiže asi tak. Inak, pozeral z vás niekto už Ouat dvanástu časť? Ja som ju pozeral(síce s anglickými titulkami) a bola bombová! Kto sleduje ouat a nepozeral túto časť, máte sa na o teda tešiť! Btw, poďme už k hlavnej pointe článku!





 Prológ


Rubínový Pergamen obsahuje mnoho legiend z minulosti, prítomnosti, ale i pravdivé veštby z budúcnosti. Jedna pravdivá legenda vraví, že v budúcnosti ,ďalekej a neznámej, má na trón nasadnúť chlapec z čarodejníckeho rodu. Avšak mnohí, ktorý o tejto správe počuli -a tých je veľmi málo-, nechcú aby sa tak stalo.
 Pretože chlapec bude ten najtemnejší a najkrutejší čarodejník, Necronovský potomok za posledných  desať storočí.  Chlapec bude taký mocný, že dokáže odolať aj Mechanickému Zaklínadlu.
A Rubínový Pergamen ukrýva ešte jednu tajnú správu, ktorú skrýva  ako  oko  v  hlave. Meno najtemnejšej bytosti. Toho chlapca.
Chlapec sa volá Jackson Hall.

Takže ako som spomínal, kratučký prológ. Poviem aj pravdu, nevedel som ako mám vytvoriť nejaký dobrý prológ a tak som sa inšpiroval z knihy Asylum, kde je prológ tiež takýto kratulinký, no je oveľa lepší než niektoré dlhé a nudné. Dúfam, že to nie je dajaký prepadák..inak ma šľak trafí.

Na záver sa chcem ešte poďakovať za prečítanie môjho kecacieho článku.
Uvidíme sa nabudúce! A vy sa majte krásne!

Adrián, Universe of Wonderful Books

4 komentáre:

  1. Vyzerá to zaujímavo, ale ( napriek tomu, ako miluješ záporákov ) bude tam niekto aj dobrý? :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super super super! <3 teším sa, kedy dostanem celú knihu do rúk :3

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!