štvrtok, 30. apríla 2015

Mesačná chvastačka - Apríl 2015

Ahojte! Je tu konečne mesačná chvastačka, za mesiac Apríl. Mesačnú chvastačku vytvorila a vymyslela Judit. Cieľom tohoto meme je zverejniť knihy, ktoré ste si za daný mesiac kúpili. Za tento mesiac mi pribudli len štyri knihy, ale mám z nich strašnú radosť. 
Tak sa už vrhnime na to!



Kúpené knihy - 1
Vymenené knihy: 0
Recenzné výtlačky: 2
Darčeky: 1


Kúpené knihy


Lexikón, neautorizovaný sprievodca príbehmi Harryho Pottera...(Steve Vander Ark) Ááách... :D Z tejto mám veľkú radosť, fakt veľkú. Ďalšia knižka do Hp poličky. Kniha je veľmi pekne spracovaná a priznám sa, že som ju ešte nečítal, len som v nej narýchlo listoval... Kniha je vlastne slovníkom k sérií HP a máte to tam pekne všetko rozpísané. 




                                                               Recenzné výtlačky
                                                                                   
Anna krví oděná(Kendare Blake)
Za túto knižku predovšetkým ďakujem internetovému kníhkupectvu Megaknihy.sk, a zároveň Anička bola mojou prvou-od-nich knihou. Kniha má krásnu obálku a v poličke je tiež pekná, vďaka chrbtu. Je to malá, rýchločítajúca sa knižka o lovcovi duchov, o Aničke, a o ich forbidden love :D


Tigrova misia(Colleen Houck)
No čo už k tejto knižke dodať...
Fantastické, fantastické, fantastické! 
Milujem ju spolu s Tigrovou kliatbou a viem, že budem milovať aj tie zvyšné diely, pretože Colleen proste dokonale píše. No a k obálkam len...sú perfektné. A vystihujú knihu presne tak, ako sa to má! Za túto dokonalú knižku ďakujem internetovému kníhkupectvu Preškoly.sk :)


    Darček

Za toto sme dostali druhé miesto,
fotila Anet(aby sa nepovedalo)
a my demented myself v pozadí :D
No..túto knihu-neknihu o moriach a oceánoch som dostal z výtvarnej súťaže, kde sme spolu s Anet vyhrali druhé miesto!(a to len preto, že téma bola deň zeme: lesy a moria a my sme tam mali namiesto lesa palmy :D) 


Práve som si teraz uvedomil, že knižky zabudli na spoločné selfie...dpfam, že to nevadí a že článok sa vám páčil aj tak. 
Majte sa krásne, užívajte prvého mája(až zajtra, ale aj tak) a uvidíme sa nabudúce!
Čauky!





Kam ďalej?

2 komentáre:

  1. Annu som si pôvodne chcela prečítať, ale nikdy som sa k tomu nedostala.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale tak ju skús...ona je taká, že niektorým sa páči, niektorým nie, a niektorým sa páči tak uprostred toho.. :DD

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!