štvrtok, 2. apríla 2015

Mesačná Chvastačka - Február & Marec 2015

Ahojte! Je tu konečne mesačná chvastačka, za mesiace február a marec. Mesačnú chvastačku vytvorila a vymyslela Judit. Cieľom je zverejniť knihy, ktoré ste si za daný mesiac kúpili. Za mesiace február a marec mi dokopy pribudlo šesť kníh.
Tak sa vrhnime na to!



Kúpené - 2 knihy
Vymenené - 0 kníh
Recenzné výtlačky - 3 knihy
Darček - 1 kniha

Kúpené knihy

Karanténa(Lex Thomas) a Smaragdový Atlas(John Stephens) sú jediné dve knihy, ktoré som si zakúpil. Kúpil som si ich na konci marca, pri čom Karanténa stála 3,99 a Smaragdový Atlas neuveriteľných 99 centov a to neboli v zľave. Musel som hneď brať.


    Darček

Harry Potter and the Philosopher´s Stone(J.K.Rowling)
Ako, ja som si to objednával sám, ale bolo to ako darček k meninám. Meniny som mal 23.3. a keďže som vedel, že v Martinuse ju nemajú ihneď skladom, že to potrvá dlhšie, tak som si knihu objednal prvého februára a kniha mi prišla až druhého marca. Presne o mesiac. Síce som musel dlho čakať, no vyplatilo sa. Neviem sa vynadívať na tú krásu :3





                                Recenzné výtlačky
Za február a marec mám tri recenzáky.
Kráľovná Tearlingu(Erika Johansen)
Bylo Nebylo(Odette Bean),
Tigrova Kliatbu(Colleen Houck).
Na Kráľovnú Tearlingu nájdete recenziu TU a taktiež aj na Bylo Nebylo recenzia je už na blogu TU. Tigrovu kliatbu ešte dolúskam a konečne sa dostanem k tomu úplnemu rozuzleniu, inak je to úžasná kniha a z jej obálky si neviem oči vyočiť. 


                                    Spoločné Selfie 

Samozrejme, že nemôže chýbať ani skupinové selfie a takto vypadajú všetky knihe pekne pokope dohromady.


Tak, dúfam, že sa vám článok páčil. Majte sa krásne a uvidíme sa nabudúce!

 

12 komentárov:

  1. Knihu Smaragdový atlas má mladšia sestra a musím povedať, že mňa také knihy veľmi nelákajú, no za to by som si rada prečítala Kráľovnú Tearlingu a OUaT. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa práve že na Smaragdový atlas teším, pretože neviem, čo od toho čakať :D A Kráľovnú Tearlingu si prečítaj, tá ťa určite poteší a Ouat tiež :))

      Odstrániť
  2. Krásné přírůstky. Už tolikrát jsem si říkala, že Once upon time začnu sledovat jako seriál, ale pořád jsem se k tomu ještě nedostala. Tak třeba nejprve přečtu knihu :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné přírůstky. O tygrově kletbě měla spolužačka referát a rozhodně mě zaujala, ale nemůžu se dokopat k tomu, abych si ji koupila...

    http://we-need-books.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) A tigrovu kliatbu si určite niekedy prečítaj, stojí za to :))

      Odstrániť
  4. Pěkné přírůstky, Královnu Tearlingu bych si taky moc ráda přečetla.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super knihy.
    Smaragdový atlas je perfektný len śkoda že nevydajú aj ostatné časti.. ale stojì to za to! Ak ťa nebude na začiatku baviť.. aj tak ju dočítaj do konca. Je to zaujímavý príbeh :)

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj, ja to dočítam aj keď sa mi to nebude páčiť, pretože to má mega písmenká :DD

      Odstrániť
  6. Harryho Pottera v angličtině chci taky, ale tohle vydání se mi zrovna moc nelíbí (radši bych třeba tohle - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/6b/Harry_Potter_and_the_Philosopher's_Stone_Book_Cover.jpg), ale tak to je vkus každého :)
    Jinak moc hezké knížky, to Tygrovo prokletí bych si možná taky chtěla přečíst :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa toto vydanie(ktoré mám) páčilo najviac :DD

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!