utorok, 28. apríla 2015

The Social Media Book Tag

Ahojte! Dlho tu nebol nejaký Tag, a to už mám čo hovoriť o normálnom článku(môj nepochopiteľný rozum tým myslí články, ktoré nie sú recenziami), ale priznávam sa, v poslednej dobe ma baví písať len recenzie.  Ale to napravím! O sociálnych sietiach, o knihách, o tagu a poďme už na to! 
Btw len-tak, tešíte sa na piatočné voľno a.k.a predĺžený víkend? :)

1. Twitter: Tvoja najobľúbenejšia kniha pod 200 strán
Teraz si ale nemôžem spomenúť, ale určite sú nejaké. Ale aj tak by som vybral knihu, ktorú aj teraz vyberám. Rozprávky Barda Beedla. Bola krátka, ale skvelá. Bola dokonalá. 

2. Facebook: Knižka, do ktorej ťa všetci nútili
Ono to je ťažko povedať. Poviem(napíšem) Papierové mestá od Johna Greena. Niežeby ma nejako každý nútil, no ja som videl v knižnej blogosfére veľký ošiaľ okolo nej a tak si ju môj rozum musel prečítať.

3. Tumblr: Knižka, ktorú si čítal, keď nebola ešte populárna
Fucchh... Toto je troška na premýšľanie. Naozaj ťažké na premýšľanie. Kroniky rodu Spiderwickovcov. Čítal som ju vééľmi veľmi dávno, keď som chodieval do knižnice. Síce už bola známejšia, no prečítal som ju skôr, než vypukol film.

4. YouTube: Ktorú knižku si praješ sfilmovanú
Tých už je viacej. Samozrejme, niektoré ktoré chcem aby bol film, tak sa už pripravujú. Ale z tých, ktorých si prajem aby boli filmy tak vyberiem jednu z perfektných knižiek...Volání netvora od Patricka Nessa. 

5. MySpace: Knižka, kotrá sa ti kedysi páčila, ale teraz to už tak nie je
Tak poprvé: neviem čo je MySpace. :D Keď som bol ešte strašne krpatý, miloval som knižku Rozprávky ostrihané na ježka. Mám ju stále doma a ani ju nechcem vidieť :DDD

6. Goodreads: Ktorú knižku by si doporučil
Tých je samozrejme viac... V škole väčšinou, keď sa ma kamoši spýtajú, aká knižka je dobrá tak spomeniem Hunger Games(nie Harryho Pé, pretože to každý vie, že by som to spomenul). Potom by som doporučoval Zber kostí, Pekelné stoje a teraz sa môj svet točí okolo Tigrej ságy! 

7. Ask.fm: Na ktorú knihu sa sa ťa ľudia najviac vypytujú
First thing first.. V škole: Harry Potter. Čo je na tom? Takže to je asi tak. Potom sú tu aj otázky všeobenejšieho tipu: Čo máš z toho, že čítaš knižky? A ja odpovedám: Čo máš z toho, že fajčíš? 

8. We Heart it: Ktorá knižka má pre teba citový význam
Opakujem sa ako stará pesnička. Harry Potter! To že to existuje, to že to bohužiaľ skončilo, ááách. Chce sa mi plakať. Z radosti, z konca, z dokonalosti. Som vážny pottermaniak...

9. Snapchat: Kniha alebo séria, ktorá ťa bavila len chvíľu a myslel si si, že bude dobrá
Musím podotýkať, že Snap je riadna hovadina. Späť k téme, prosím! Papierové mestá. Začiatok bol pre mňa bombový, myslel som si, že prvá kniha od Johna, ktorú prečítam sa mi bude páčiť. Bohužiaľ táto knižka je kopec. Zo začiatku vysoký, potom to klesá, až to klesne úplne.

10. Spotify: V ktorej knihe je hlavná hudba, alebo ktorú hudbu z knihy máš najradšej
Nejako si nespomínam na pesničky z kníh, ktoré by som počúval. Najviac sa však aktuálne objavujú pesničky v Tigrej ságe.

Takžetak! Dúfam, že sa vám Tag páči a že som vás s ním nenudil, pretože je celkom obľúbený. Majte sa krásne, prečítajte mnoho krásnych kníh a uvidíme sa čoskoro!






2 komentáre:

  1. Super odpovede! :) Ja sa musím priznať, že som HP ešte nečítala a zatiaľ ani neplánujem, keďže každý o tom stále hovorí, takže to vnímam, akoby ma do toho nútili. Nejdem proste s davom. :D Ale možno raz zmením názor. :) Na Papierové mestá sa však v najbližšej dobe chystám, ale nejako si nemyslím, že to bude kniha pre mňa. Uvidíme. :)
    Ak by si mal chuť a záujem, môžeš si prečítať aj moje odpovede. :)
    http://music-escapefromreality.blogspot.sk/2015/04/the-social-media-book-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem :)) Aj keď by som povedal "Prečítaj si ho prosím, okamžite" tak poviem, že to nevadí, pretože poznám keď ma niekto "internetovo núti do knihy" a potom z toho vyjde nič, takže radšej si ho prečítaj, keď naozaj budeš chcieť.. :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!