sobota 4. apríla 2015

Tigrova Kliatba | Indické dobrodružstvo s tigrami

Autor: Colleen Houck
Počet strán: 400
Orig. Názov: Tiger´s Curse
Séria: Tigria sága(The tiger saga)
Diel: prvý
Žáner: Fantasy, dobrodružstvo
Vydavateľstvo: CooBoo
Anotácia: Kelsey je obyčajná stredoškoláčka, ktorá si zháňa na leto brigádu. Nájde si prácu v cirkuse, kde jej pozornosť upúta nádherný biely tiger Dhiren. Kelsey sa cíti v tigrovej spoločnosti veľmi dobre a tak s ním trávi voľný čas a číta mu svoje obľúbené básne. Aká je však prekvapená, keď sa znenazdania objaví zaujímavý pán Kadam z Indie, aby si tigra odviezol a ponúkne jej, aby ho odprevadila do Indie. Tam Kelsey zistí, že tiger Dhiren je v skutočnosti zakliaty indický princ Ren. Začína sa úžasné dobrodružstvo plné nebezpečenstva, napínavých chvíľ a nástrah v džungli. Kelsey sa musí postaviť svojmu strachu a preukázať odvahu nielen v boji za oslobodenie Rena, ale aj v boji so sebou – má podľahnúť nádhernému princovi alebo sa vrátiť späť domov?


Obálka knihy sa mi veľmi páči, je naprosto dokonalá. A čo je lepšie - tá obálku vystihuje presne tú knihu. Naživo je ešte krajšia než na obrázku a tie horné ornamenty sú proste krásne.


„Nechcem, aby si pri pohľade na mňa videla len tigra. Chcem aby si videla mňa. Muža“

Príbeh knihy nám prezrádza jednoduchý život Kelsey , ktorá si na leto hľadá brigádu. Dostane sa tak do cirkusu a tam ju očarí bieli tiger Dhiren. Kelsey sa s ním stretáva a postupne aj zistí, že to nie je len tiger. Je to indický princ, na ktorého bola uvalená tigria kliatba. Kelsey, Dhiren a ich spoločník pán Anik Kadam putujú po Indií, Mumbai, aby mohli kliatbu prelomiť.

„Zatvorila som oči a čakala, kým si po mňa príde smrť“


Mne sa kniha veľmi páčila. Bola úžasná, rýchlo sa čítala, bola pútavá. Najviac sa mi na nej páčilo to veľké celé dobrodružstvo, kedy Kelsey a Ren cestujú po Indických krajinách, aby mohli kliatbu zrušiť. To dobrodružstvo bolo naprosto úžasné, vtedy som knihu najviac hltal. Autorka Colleen Houck má veľmi pekný štýl písania, ktorý som si hneď obľúbil. Nič nerozťahovala a šla ihneď na vec. Najprv som si myslel, že tomu dám slabé štyri hviezdičky, keď som ešte len ju vybalil z balenia. Keď som ju však začal čítať, bola bombová! Vážne, ja ju proste milujem. Do mojej poličky s najobľúbenejšími knihami opäť pribudne aj táto a dúfam, že aj ďalšie časti budú také skvelé. Celý tento príbeh je proste veľké dobrodružstvo, ktoré vás určite bude veľmi baviť. Tie pasáže v Indií, Mumbai a tak boli skvelé. Postavy som si hneď obľúbil, boli sympatické a Kelsey sa správala normálne a tú som miloval už od samého začiatku. V knihe ma aj veľmi potešilo, že sú tam rôzne listy a tým sa to rýchle čítanie ešte viacej zrýchlilo. A najviac som žasol, keď som sa dozvedel, že autorka si to musela najprv sama vydať a to ešte aj ako e-knihu. Predstavte si, že si to musela za vlastné peniaze vydať a teraz to je svetový bestseller a je natoľko úžasný, že tento rok
sa dočkáme aj filmového spracovania. Už tento rok! Ja sa proste na to mega giga teším, bude to určite dokonalý film, presne tak ako aj kniha. 
Bohužiaľ, na knihe mi vadila jedna vec. Nie je to nič veľké, ale mne to vadilo a vám to určite vadiť nebude. Mne tam totiž vadili niektoré časti, keď Kelsey priam slintala po Renovy. To mi tam trošičku zavadzalo. 

Hodnotenie: Kniha bola dokonalá, proste pribudla mi k mojim najobľúbenejším. Ale ako som spomínal, jedna drobná vecička mi tam zavadzala. Preto knižke dávam štyri hviezdičky. 

                  ★★


Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem internetovému kníhkupectvu PreŠkoly.sk
Knihu si môžete najlacnejšie zakúpiť na tejto adrese.

Čítali ste túto knihu? Ako sa vám páčila?


12 komentárov:

  1. O sérii jsem hodně slyšela a sama uvažuji, že bych si ji přečetla. Ale nevím, jestli se k ní, při mém velikém seznamu knih k přečtení, někdy brzy dostanu. :) Super článek!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si ju prečítaj, stojí za to :) A ďakujem :3

      Odstrániť
  2. Pekná recenzia :) Čítala som prvé dva diely, prvý bol ešte v pohode, ale druhý ma už veľmi nebavil. Ale všetko bolo ale veľmi originálne a pútvo napísané.
    A neviem, či som si to všimla iba ja... Zdalo sa mi, že Kelsey neustále iba spala :D Proste tam bolo veľa scén, kde autorka opisovala jej spánok, až príliš veľa pre mňa :D

    Zonia's Book World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Inak, ako čítam ten tvoj koment, máš pravdu. Kelsey si stále dávala šlofíka :DD

      Odstrániť
  3. Super recenzia <3
    Kniha vyzerá naozaj zaujímavo, tiež sa na ňu chystám :)

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkná recenze :D
    Knihu jsem dočetla nedávno a docela se mi líbila, ale jak píšeš, to Kelseyino slintání mi taky trošku vadilo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nikdy som o tejto knihe nepočula ale vyzerá super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Knihu som nedávno vyhrala a teším sa na ňu, tigre milujem 8)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!